« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
واکنش کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به انتشار یک خبر:
پیرو انتشار مصاحبه‌ای با عنوان "زمین زیر کشت ماری‌جوانا کمتر از یک هکتار بود" از سوی خبرگزاری ایلنا و دیگر رسانه‌ها جوابیه‌ای از سوی اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛پیرو انتشار مصاحبه‌ای با عنوان "زمین  زیر کشت ماری‌جوانا کمتر از یک هکتار بود/متهم در اختیار دستگاه قضایی است" از سوی خبرگزاری ایلنا و دیگر رسانه‌ها در مورخ ۳ شهریورماه جوابیه‌ای از سوی اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد به شرح ذیل منتشر شد:

مطالبی که توسط رئیس جهاد کشاورزی دنا  منعکس‌شده است هیچ‌گونه ارتباطی با طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد ندارد. بر اساس بررسی‌های انجام‌شده توسط ناظران فنی اشتغال این نهاد در شهرستان دنا از سال ۹۰ تاکنون هیچ طرح اشتغال‌زایی درزمینهٔ کشت گلخانه‌ای توسط کمیته امداد اجرانشده است.

ذکر این نکته ضروری است که در سال ۹۷، سقف تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد ۷۵ میلیون تومان و برای کارفرمایان ۱۰۰ میلیون تومان تعیین‌شده و تاکنون بیش از این مبلغ تحت هیچ عنوانی به مددجو یا کارفرما پرداخت‌نشده است.

شایسته ذکر است، رئیس جهاد کشاورزی دنا ضمن تکذیب این خبر در مصاحبه‌ای اعلام کرده است کاشت این گیاه هیچ ارتباط موضوعی با تسهیلات اعطایی از طرف کمیته امداد ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین