« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲
جهان
یک موسسه بین المللی روز شنبه در گزارشی اعلام کرد که حدود دو میلیارد نفر در جهان از فقر رنج می برند.
 به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه،سازمان بین المللی «ابتکارات توسعه» Development Initiatives مستقر در لندن در گزارش خود افزوده است: حدود دو میلیارد نفر در جهان با درآمد روزانه 3.2 دلار زندگی می کنند.
گزارش افزوده است: از این میان 753 میلیون نفر در جهان با درآمد روزانه کمتر 1.9 دلار در فقر مطلق هستند.
این مؤسسه بین المللی همچنین به شمار نیازمندان به کمک های بشردوستانه اشاره کرده و افزوده است: بیش از 201 میلیون نفر در جهان که در 134 کشور زندگی می کنند نیازمند کمک های بشردوستانه هستند.
بنابراین گزارش، یمن، سوریه، عراق، سودان جنوبی، سومالی، لبنان، اردن، سودان، فلسطین و افغانستان از جمله کشورهایی هستند که به کمک های بشردوستانه نیازمندند.
سازمان بین المللی «ابتکارات توسعه» افزوده است: سوریه برای پنجمین سال متوالی در سال 2017 بیشترین کمک های بشردوستانه جهانی را به خود اختصاص داده است و پس از این کشور یمن در جایگاه دوم قرار دارد.
در گزارش همچنین شمار افرادی که در سال 2017 به دلیل خشونت، جنگ و ظلم در جهان آواره شدند، 65 میلیون و 500 هزار نفر اعلام شده که نسبت به سال 2016 حدود 4.5 درصد افزایش یافته است.
دخالت کشورهای غربی در امور کشورهای خاورمیانه و آفریقایی باعث بروز جنگ های داخلی و آواره شدن میلیون ها نفر شده است.
جمعیت جهان براساس آخرین آمار سال 2017 میلادی بیش از 7 میلیارد و 600 میلیون نفر می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: