« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
رئیس کمیته امداد دهدشت مطرح کرد:
739 حامی نیکوکار از ابتدای سال جاری تاکنون از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد دهدشت حمایت می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، امرالله فروزنده، رئیس کمیته امداد دهدشت، بابیان اینکه 739 حامی از ابتدای سال جاری تاکنون از ایتام و فرزندان محسنین این اداره حمایت می‌کنند، گفت: در حال حاضر 302 یتیم زیر 18 تحت حمایت کمیته امداد دهدشت است که 537 خیر داخل و خارج استان و کشور حمایت‌های نقدی و غیرنقدی خود را به‌صورت مداوم و ماهیانه به آن‌ها ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه حامیان ایتام در سال جاری 195 میلیون تومان به ایتام تحت سرپرستی خود کمک کردند، افزود: این حامیان نیکوکار در سال گذشته 824 میلیون و 847 هزار تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ایتام اهداء کرده‌اند. 

فروزنده بابیان اینکه 238 نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت را 202 نفر از حامیان نیکوکار حمایت می‌کنند، تصریح کرد: حامیان 35 میلیون و 670 هزار تومان کمک‌های نقدی و جنسی خود را به فرزندان محسنین در سال جاری ارائه دادند که این مبلغ در سال گذشته یک میلیارد و 326 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌حساب فرزندان معنوی آن‌ها واریز می‌شود، از خیران نیکوکار دعوت کرد تا کمیته امداد را در زمینه ارائه خدمت به جامعه هدف به‌خصوص ایتام نیازمند یاری کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: