« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
دو هزار و 593 نفر از روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد براساس قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری شاغل می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، ارسلان جلال فرد، قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم و سیاست‌های اصلی کمیته امداد اشتغال خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: کسب درآمد، توانمندی و استقلال مددجویان مهم‌ترین دستاورد ایجاد اشتغال برای خانواده‌هاست.


وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در جهت رسیدن خانوارهای تحت حمایت به توانمندی اقدامات مهم و ارزشمندی از ابتدای تأسیس تاکنون انجام داده است، افزود: برای رسیدن به این امر مهم تعامل با بانک‌های عامل و سایر ارگان‌ها از ضروریات کاری است و اگر این‌گونه نباشد به اهداف شایسته نخواهیم رسید.

جلال فرد به سیاست دولت بر اولویت ایجاد اشتغال در روستاها و رفع فقر مطلق از مناطق محروم و روستایی اشاره و تصریح کرد:  به‌منظور اشتغال‌زایی و تقویت تولیدات داخلی، طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی با اعطای تسهیلات مربوطه در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه 73 میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد لحاظ شده است، افزود: در ازای دریافت این اعتبار دو هزار و 953 نفر از افراد ساکن در مناطق محروم عشایری و روستایی استان صاحب شغل می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه هزار و 459 نفر از مناطق روستایی و عشایری استان تاکنون در سامانه کارا (کار،تعاون و امور اجتماعی) به‌منظور اجرای طرح اشتغال، ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: در این زمینه 937 طرح بااعتبار 33 میلیارد و 461 میلیون تومان تأییدشده است.

جلال فرد با اشاره به اینکه تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات هزینه می‌شود تأکید کرد: به‌منظور تحقق اهداف و برنامه‌های این نهاد در خصوص ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایر محروم استان انتظار داریم که با تعامل و همکاری بانک‌های عامل این اعتبارات را جذب و برای نیازمندان روستایی و عشایری هزینه کنیم.  


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: