« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
در بازدید از ایتام زیلایی و سادات محمودی مطرح شد
موسسه خیریه عترت فاطمی تهران 580 نفر از ایتام سادات و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می‌کند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار گفت: مسئولان خیریه عترت فاطمی در سفری دوروزه از خانواده‌های ایتام سادات زیلایی و سادات محمودی بازدید و با بررسی وضعیت زندگی آنان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کردند.

وی تصریح کرد: حامیان موسسه عترت فاطمی 580نفر از ایتام سادات و فرزندان محسنین این استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.


وی بابیان اینکه مبلغ دو میلیون تومان به‌صورت نقدی از طرف این موسسه به خانواده‌های سرکشی شده در این سفر اهداء شد، افزود: اهداء یک دستگاه کولر، یک دستگاه ماشین لباسشویی و مبلغ 15 میلیون تومان برای احداث ساختمان یکی از مددجویان از دیگر هدایای این موسسه در این سفر است.


محبی هدف از این بازدید را پیگیری روند احداث سرویس‌های بهداشتی مشارکتی موسسه خیریه عترت فاطمی با کمیته امداد برای مددجویان اعلام و بیان کرد: در این زمینه 24 میلیون و 700 هزار تومان از طرف این موسسه برای سرویس‌های بهداشتی مددجویان هزینه شده است.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: سال گذشته 625 میلیون تومان از طرف خیران موسسه عترت فاطمی در قالب مسکن، معیشت، درمان و فرهنگی به خانواده‌های ایتام سادات تحت حمایت پرداخت شد.


زهرا سادات نیری مدیرعامل موسسه عترت فاطمی در این دیدار گفت:  مؤسسه عترت فاطمی باهدف تکریم و توانمندسازی فرزندان یتیم و خانواده‌های سادات در تیرماه ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است.


وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات معیشتی به کودکان نیازمند سادات از مهم‌ترین برنامه‌های این موسسه است، گفت: کمک به افراد نیازمند برای ما افتخار است و در این زمینه آماده هرگونه همکاری با کمیته امداد هستیم.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: