« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت:امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه ما نیازمند مدیران جهادی بوده و در این حوزه باید مدیران کارآمد و توانمند شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اسفندیار مختاری در جمع مردم روستای قیام با اشاره به خواسته‌ها و مطالبات مردم این روستا اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و مطالبات مردم ما به حق و قابل پیگیری است.

وی افزود: برخی مشکلات در سطح شهرستان و برخی در سطح استانی و کشوری باید پیگیری شوند که این مهم توسط مسؤولان شهرستان با جدیت پیگیری و بررسی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: گاهی اوقات مشکلات به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبارات به تعویق و یا اصلاً اجرایی نمی‌شود که این امر وابسته به تحولات درونی کشور و مشکلات اقتصادی گریبانگیر جامعه بوده که در حال بررسی و مرتفع شدن است.

مختاری یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه ما نیازمند مدیران جهادی بوده و در این حوزه باید مدیران کارآمد و توانمند شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: منویات مقام معظم رهبری را مهمترین سیاست سپاه و سرلوحه عملکرد آن بوده که در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی و توسعه و پیشرفت کشور شاهد تحقق این منویات و حضور چشمگیر سپاه در این عرصه‌ها هستیم.

مختاری در ادامه به تلاش‌ها و عملکرد گروه جهادی در روستای قیام اشاره و گفت: نیروهای بسیجی با تمام توان آمادگی حضور در عرصه‌های سازندگی را دارند.

وی افزود: مسىولان ما باید با نگرش انقلاب و جهادی وعده‌هایی را به مردم بدهند که قابلیت اجرایی و امکان تحقق آن وجود داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: