« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
پیام تبریک
"وحید حاج سعیدی"همکار گلستانی پایگاه خبری آوای رودکوف موفق به کسب رتبه اول جشنواره رسانه ای ابوذر استان زنجان شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف: همکار گلستانی پایگاه خبری آوای رودکوف موفق به کسب رتبه اول جشنواره رسانه ای ابوذر استان زنجان شد.

وحید حاج سعیدی یکی از روزنامه نگاران و طنز نویسان استان گلستان است که مطالب طنز و اجتماعی ایشان در تعدادی از نشریات کشوری و استانی منتشر می شود. این طنز نویس گلستانی که البته اصالتی گیلانی دارد دانش آموخته زبان انگلیسی از دانشگاه ارومیه است. وی کار در عرصه مطبوعات را از سال ۱۳۷۶ و با نشریه "امانت” در ارومیه آغاز کرد و در طی این سالها طنز نوشته ها، مقالات و یاداشت های زیادی را در نشریات کشوری و استانی به چاپ رسانده است.

در حال حاضر نیز ایشان با ، پایگاه خبری آوای رودکوف و نشریات کشوری چون اطلاعات، کلید، زمزمه، کودک، مجلات رشد، خانه خوبان، بعد پنجم، طنز و کاریکاتور و چندین نشریه استانی نظیر آهنگ، ژیوار، مهتاب مرکزی، ولایت قزوین، سیمره لرستان، پیام آمل، سرزمین جم، صبح کرمان، کسب و کار گلستان و … ارتباط مستمر دارد. از وی تا کنون بیش از ۸۵۰ اثر در قالب طنز، داستان کوتاه، مقالات و یادداشت های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ترجمه مقالات علمی در روزنامه ها و هفته نامه های سراسر کشور به چاپ رسیده است.



استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: