« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
در جمع اصحاب رسانه مطرح شد
رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده برنامه‌های گرامیداشت روز خبرنگار را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فتاح بدری در جلسه انجمن خبرنگاران شهرستان لنده با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری یک شغل و حرفه‌ای مقدس در جهت خدمت به مردم و انعکاس رویدادها و اخبار و اطلاع‌رسانی به وجود آمده است.

وی افزود: وظیفه اصلی خبرنگار روایت و انعکاس صادقانه برنامه‌ها و رویدادها و اخبار و اطلاعات بوده که به حول و قوه الهی خبرنگاران شهرستان لنده در این عرصه از پیشتازان هستند.

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده با اشاره به سالروز شهادت شهید محمود صارمی تصریح کرد: ما خبرنگاران باید پاسدار و حافظ خون شهدا و ارزش‌های والا و متعالی نظام و انقلاب باشیم و تحت تأثیر هیچ گروه و حزب و جریانی از هدف اصلی خود منحرف نشویم.

بدری ادامه داد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در روز خبرنگار را نباید فراموش کنیم و با یاد نام و خاطره این شهدا باید ارزش‌های خبرنگاری را در جامعه حفظ کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته خبرنگار در شهرستان لنده خاطرنشان کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، مراسم گرامیداشت شهدای خبرنگار و حضور در نماز جمعه از جمله برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته خبرنگار در شهرستان لنده است.

منبع /فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: