« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
پایگاه خبری آوای رودکوف:یک عضو هیات رئیسه مجلس معتقد است که شرایط کنونی برای دلجویی از خاتمی و استفاده از ظرفیت او در بن‌بست‌شکنی در برخی از سیاست‌های خارجی کشور و در اعتماد آفرینی در داخل یک فرصت طلایی است.

به گزارش جماران؛ یک عضو هیات رئیسه مجلس معتقد است که شرایط کنونی برای دلجویی از خاتمی و استفاده از ظرفیت او در بن‌بست‌شکنی در برخی از سیاست‌های خارجی کشور و در اعتماد آفرینی در داخل یک فرصت طلایی است.

محمدعلی وکیلی نماینده تهران و عضو هیات رئیسه مجلس بااشاره به انتشار خبری مبنی بر پیگیری جهانگیری برای جلسه‌ای با حضور سران نظام و سید محمد خاتمی، گفت: فرصت کنونی می تواند فرصت مهمی در اصلاح بعضی رویه‌ها و رفتارها از سرمایه‌های انسانی جمهوری اسلامی باشد. این فرصت طلایی و تکرار ناشدنی است.

وی تاکید کرد: در شرایط اضطرار هستیم و در این شرایط می‌توانیم برخی از اشتباهاتمان را جبران کنیم. یکی از اشتباهات این بود که برخی از سرمایه‌های انسانی نظام دور افتادند و از ظرفیتشان استفاده نشده است.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه های انسانی، ادامه داد: در حال حاضر فرصت طلایی است که از ظرفیت شخصیت‌های مقبولی همچون آقای خاتمی هم در بن‌بست‌شکنی در برخی از سیاست‌های خارجی کشور و هم در اعتماد آفرینی در داخل استفاده شود.

وکیلی گفت: به نظر می‌رسد شرایط برای اینکه این دلجویی صورت بگیرد، مهیا است.

او در ادامه در پاسخ به اینکه چقدر جناح‌ها برای استفاده از ظرفیت آقای خاتمی استقبال می‌کنند، تاکید کرد: اگر تندروها از دو سوی، بخاطر منافع ملی دندان بر جگر بگیرند، اتفاق خوبی می‌افتد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
سلام ، مگر کر بودند که رهبر معظم انقلاب فرمودند ملت هرگز با فتنه گران آشتی نخواهند کرد. اگر دو روزی بر حسب اتفاق و بدی زمانه عده ای سکولار در پستهای حساس قرارگرفتند اما وعده الهی در خصوص تکرار احد و نابودی آنانکه در موقعیت حساس مشغول جمع آوری ثروت شدند و اکنون عده ای غفلت زده بجای توجه به معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی به دنبال امیال پوچ میباشند یکبار دیگر انقلاب تکرار خواهد شد تا مستکبران زیر و زبر شوند و مستضعفان جای آنها را بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: