« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت:بر اساس مصوبه هیئت وزیران دستگاه‌های اداری و نیروهای مسلح باید آب شرب خود را تا 20 درصد کاهش دهند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،  سیدعلی لدنی‌نژاد در جمع معاونان و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به شرایط کم آبی و بروز تنش آبی در بیش از 330 شهر کشور باید تدابیر لازم را برای کاهش هدر رفت و مصرف بیهنه آب بیندیشیم.

وی با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف آب و رعایت صرفه‌جویی در مصرف این کالای با ارزش باید از دستگاه‌های اداری آغاز تا در دیگر بخش‌های جامعه نهادینه شود، عنوان کرد: در حالی که با افزایش گرمای هوا میزان مصرف آب شرب بالا می رود، میزان تولید آب نیز به دلیل کاهش شدید سطح آب های زیر زمینی کاهش یافته است و این دو موضوع از چالش‌های اصلی آبفای استان است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران تمامی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح ملزم به نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب در ساختمان‌های اداری مربوط به خود هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس این مصوبه دستگاه‌های اداری و نیروهای مسلح باید آب شرب خود را تا 20 درصد کاهش دهند، تصریح کرد: کاهش هدر رفت آب به نوبه خود می‌تواند سبب کاهش افت فشار و نوسان در شبکه توزیع آب شود.

لدنی‌نژاد افزود: هم‌اکنون شهرهای یاسوج، مادوان، دیشموک و باشت در کهگیلویه و بویراحمد دچار تنش آبی هستند و همه ما در زمینه مصرف بهینه آب مسئولیم و باید سعی کنیم با اصلاح الگوی مصرف آب به کاهش اثرات تنش آبی و کمبود آب در شهرهای استان کمک کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در این بین وظیفه دستگاه‌های اداری سنگین تر بوده و باید در کاهش مصرف آب و استفاده بهینه از این نعمت الهی پیشتاز باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین