« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
به مناسبت روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه (۵ ذی القعدة) منتشر می شود:
بیانات حضرت آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی در مورد ساخت امامزاده سید محمید علیه السلام توسط آ میر احمد تقوی در گردهمایی دانش آموختگان حوزه علمیه دهدشت، ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، متن سخنان حضرت آیت الله ملک حسینی به مناسبت روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه (۵ ذی القعدة) بازنشر می گردد:

ساخت امامزادۀ جلیل القدر امامزاده محمود، حفید امام جواد علیه آلاف التحیة و الثناء. بسیاریمان کار نکردیم، نه مسجدی ساختیم نه امامزاده خبر نداریم که چه خون دل خوردن‌هایی باید اتفاق بیفتد تا آجری بر آجری گذاشته بشود. چه رو زدن‌هایی باید اتفاق بیفتد. آمادگی اتهام و تهمت باید داشت. و تلاش در این عرصه درخور تقدیر است.



بسیاری از بزرگان و علمایی را که میبینم، روحانیون حاضر، نمایندگان ادوار و برجستگانی که میبینم، کسانی بودند که در کنار ایشان تلاش کردند تا آن ساخته شود. میدانند این جمله من یعنی چه، انسان وقتی وارد تلاش برای این عرصه ها شد، باید برای هر بی ادبی و هر اتهام آماده باشد، و از متن این همه گلایه و زخم زبان، انسان یک اتفاق مبارک را محقق بکند شایسته تقدیر است.

مهندس ذوالفقار زاده، ظاهرا معاون عمرانی اوقاف بود در زمانی، یک بار گفت من منطقه شما را آمدم، امامزاده محمود سلام الله علیه را رفتم و دیدم. گفت «به آقای تقوی گفتم آقا شما این را درست کردید در این منطقه؟! فرمود بله مردم کمک کردند ما درست کردیم. سوال کردم شما درست کردید؟! گفت بله. گفتم شما درست کردید؟! گفت بله. گفتم پس ما مهندسین و ما مسئولان اوقاف باید برویم بمیریم…

این تعبیر را او برای ما کرد که ما باید برویم بمیریم که شما در این فضای سخت و صعب العبور… الان نگاه به اینکه معبر امروز باز است نکنید. بله الان هرکس برود… یَرَی الناس دُهناً فی الزُجاجةِ صافیا، و لم یدر ما یجری علی رأس سِمسِمِ. روغن در شیشه، پشت مغازه عطاری و بقالی چقدر شفاف است. همه میگویند به به چه زیباست. گفت یَرَی الناس دُهناً فی الزُجاجةِ صافیا، و لم یدر ما یجری علی رأس سِمسِمِ، نمیدانند چقدر بر سر کنجد خورده تا این روغن شفاف از او خارج شده.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: