« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
تهران
نائب رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با انتقاد از استخدام فامیلی در شهرداری تهران گفت: اگر این موضوعات صحت داشته باشد قطعا مجلس ورود و برخورد می کند.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبر شهروند با اشاره به موضوع فساد مدیریتی و خرید و فروش پست در شهرداری تهران و موضع گیری برخی اعضای شورا در این زمینه گفت: اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید گفت که از کارهای قرون وسطایی است.

وی افزود: قطعا فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرده و آنرا در جلسه رسمی خود بررسی می کند.

نائب رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی تصریح کرد: اگر این موضوع صحت داشته باشد و خرید و فروش پست در شهرداری تهران انجام شود، از مسئولین مرتبط توضیح خواهیم خواست و قطعا برخوردهای لازم صورت می گیرد.

دلخوش با بیان اینکه خرید و فروش پست خلاف قانون است، افزود: آقایان باید مراقب باشند تا در زیر مجموعه آنها اینگونه اتفاقات نیفتد.

وی همچنین با اشاره به انتشار دغدغه ها و نگرانی اعضای شورای شهر در خصوص گسترش‌ استخدام‌های فامیلی در شهرداری تهران گفت: باید با استخدامهای فامیلی در هر دستگاه چه عمومی و چه دولتی برخورد شود و نباید این یک رویه شود.

نائب رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شایسته سالاری، توجه به تخصص، تجربه و لیاقت را از جمله شاخص هایی دانست که باید در انتصابات و استخدامها توجه شود نه اینکه فامیل بازی، تبارگرایی و رابطه سالاری حاکم شود.

اخیرا محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران با اشاره به سخنان برخی از چهره های اصلاح طلب مبنی بر خرید و فروش پست در شهرداری تهران گفت: از دوستانی که از فساد مدیریتی تا خرید و فروش پست را در مدیریت شهری نجفی و افشانی مطرح کرده اند بسیار سپاسگذاریم چرا که افشا گری و آگاهی دهی به مردم درباره هر گونه فساد بیانگر تعهدی است که دوستان به جریان انقلاب وملت انقلابی دارند لذا از آقای منتجب نیا و سایرین تقاضامندم نسبت به شفاف سازی این موضوع از هرگونه فعالیتی فروگذار نکنند تا جوانب امر بیش از پیش روشن شود.

همچنین اخیرا مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به گسترش‌ استخدام‌های فامیلی در شهرداری تهران به مدیران ارشد شهرداری و واحدهای تابعه‌ در زمان تصدی‌ مسئولیت تذکر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: