« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
کدام گیاه برای کدام بیماری؟
بانک جامع اطلاعات گیاهان دارویی با حمایت جمعی از متخصصین و مهندسین کشاورزی سراسر کشور در "پایگاه خبری آوای رودکوف" ایجاد شده است.
مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف از راه اندازی بانک جامع اطلاعات گیاهان دارویی با حمایت جمعی از متخصصین و مهندسین کشاورزی سراسر کشور در "پایگاه خبری آوای رودکوف" خبر داد.

فتاح بدری گفت :گیاهان دارویی گیاهانی هستند که یک یا برخی از اندام‌های آن‌ها حاوی مادهٔ مؤثره است. این ماده که کمتر از ۱٪ وزن خشک گیاه را تشکیل می‌دهد، دارای خواص دارویی مؤثر بر موجودات زنده است لذا با توجه به اهمیت موضوع و نقش این گیاهان در سلامت افراد و بهبهود بسیاری از بیماریها تصمیم گرفتیم تا با همکاری جمعی از متخصیین کشوری که عمدتا از استان آذربایجان شرقی ؛ کهگیلویه و بویراحمد و سایر نقاط کشور هستند نسبت به راه اندازی این صفحه اقدام نماییم که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و مخاطبین روبرو گردیده است.

وی افزود :این بانک اطلاعاتی به عنوان یک منبع موثق و علمی، می تواند نیازهای فعالان این حوزه را نیز برطرف کند لذا با همت کارشناسان مربوطه  تلاش خواهیم کرد تا مطالب و موضوعات این بانک را بروز رسانی نماییم.

ایشان ایجاد زمینه های مشارکت، قابلیت دسترس فعالان این حوزه به اطلاعات جامع و کامل و اطلاع رسانی مناسب در حوزه گیاهان دارویی را از جمله اهداف راه اندازی این سرویس برشمرد.

مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همکاران عزیز و بزرگواری که هم اکنون زحمت تهیه مطالب را بر عهده دارند خصوصا آقایان :مهندس  امیرمسعود طایفه سلطانخانی - مهندس صادق توکلی کورایم - مهندس اسماعیل حسن نایبی  ؛ مهندس سعید بهشتی و سرکار خانم مهندس معصومه صادقی ؛ از همه اساتید، دانشجویان، کارشناسان و علاقمندان در راستای ارتقاء و تکمیل این سرویس دعوت بعمل آورد.
*سرویس اختصاصی گیاهان دارویی پایگاه خبری آوای رودکوف را در قسمت هدر سایت (بالای صفحه) با عنوان "گیاهان دارویی " و از طریق لینک :http://www.avayerodkof.ir/fa/daroyi دنبال کنید.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
معتمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
این ایده عالیه. اگه ممکنه درباره گیاهان دارویی که در این مناطق (کهگیلویه و بویراحمد) هست با درج اسم محلیشون مطلب بذارین.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
کار جالبه لطفا ادامه دهید.سپاس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: