« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
رئیس اداره ارشاد لنده خبر داد:
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده و با همکاری سپاه ناحیه شهرستان لنده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سینمای سیار اولین فیلم سینمایی را با کیفیت سینمایی در سالن حسینیه سپاه شهرستان اکران می کند.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده با اعلام این خبرگفت:  پر کردن اوقات فراغت همشهریان و همچنین تهیه خوراک فرهنگی یکی از وظایف مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که خوشبختانه با فعالیت این سینما،مکان مناسبی جهت حضور خانواده ها فراهم خواهد شد.

اسماعیل زارعی اظهار داشت روز سه شنبه دوم مرداد ماه هزارو سیصد و نود و هفت اولین اکران با پخش فیلم سینمایی فیلشا ساعت ۶عصرکلید زده خواهد شد و سانس بعدی ساعت ۹شب با فیلم سینمایی به وقت شام اکران میشود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت پخش فیلم های متفاوت تا روز پنج شنبه ادامه خواهدداشت و بلیط این فیلم ها برای رده سنی نوجوان ورده سنی بزرگسال متفاوت می باشد که فروش بلیط در محل ورودی سالن خواهد بود.و تلاش شده است جهت بلیط، مبلغی پایین جهت رفاه حال همشهریان عزیز در نظر گرفته شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: