« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
در سه ماهه نخست سال جاری؛
مردم نوع‌دوست استان کهگیلویه و بویراحمد 671 میلیون تومان صدقه در سه‌ماهه نخست سال جاری برای کمک به نیازمندان کمیته امداد پرداخت کردند.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان 671 میلیون تومان صدقه در سه‌ماهه نخست سال جاری به نیازمندان این نهاد پرداخت کردند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد رشد داشته است.


وی با اشاره به اینکه تمامی صدقات مردم نیکوکار برای نیازمندان هزینه می‌شود، افزود: از مجموع صدقات جمع‌آوری‌شده 25 درصد در زمینه کمک به تعمیر و بازسازی مسکن، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام شهری و کمک به تأمین مسکن طرح بازگشت به روستا و 55 درصد در حوزه حمایت و در خصوص درمان، جهیزیه، تحصیل،رفع سوءتغذیه و کمک‌های موردی هزینه شده است.

محبی بابیان اینکه ده درصد از صدقات جمع‌آوری‌شده در سه‌ماهه نخست سال جاری در تعامل با خیریه‌ها برای کمک به نیازمندان هزینه شده است، گفت: ده درصد از صدقات مردمی نیز در حوزه فرهنگی و برای فعالیت‌هایی ازجمله برگزاری اردوهای زیارتی و آموزشی، آگاه‌سازی و آموزش، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان خوابگاه‌ها و دانشجویان و دانش آموزان کانون‌های فرهنگی و طلاب حوزه علمیه تحت حمایت این نهاد هزینه شد.

وی به نصب و توزیع 81 هزار صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در استان اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار هم استانی علاوه بر پرداخت صدقات خود از طریق صندوق‌های صدقات، می‌توانند از روش‌های الکترونیکی نوین ازجمله اپلیکیشن سکه و سامانه #074*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه خود در هر زمان و مکانی صدقات خود را برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت صدقه به روش‌های الکترونیکی را راهی مؤثر در کاهش هزینه‌های جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان اعلام کرد و گفت: روش‌های نوین و آسان پرداخت کمک‌های مردمی علاوه بر جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و افزایش اعتماد عمومی، ضریب امنیت و سرعت در خدمت‌رسانی به نیازمندان را افزایش می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین