« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
انتشار خبر توافق مدافع ملی پوش استقلال با باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه واکنش این باشگاه و حتی فدراسیون فوتبال را در پی داشت.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرنگار مهر، مجید حسینی که در ترکیه به سرمی برد براساس اعلام رسمی ترابوزان با قراردادی سه ساله به صورت رسمی به این باشگاه ترکیه ای پیوسته است. همین موضوع باعث شد تا امیرحسین فتحی سرپرست جدید آبی پوشان با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال این انتقال را بدون انجام مراحل قانونی تلقی کرده و خواستار پیگیری شده است.

در بخشی از این نامه آمده است: باشگاه استقلال از طریق خبرگزاری ها در جریان این انتقال قرار گرفته است و به قبد فوریت و برابر مقررات به فدراسیون فوتبال ترکیه و باشگاه فوق اعلام گردد بازیکن مزبور طبق بند یک ماده ۱۱ قرارداد صرفا پس از کسب رضایت باشگاه می تواند با باشگاه دیگری مذاکره کند. بدیهی است عمل فوق تخلف آشکار بوده و دارای عواقب حقوقی برای باشگاه و بازیکن دارد.

پس از ارسال این نامه، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال بلافاصله سازمان لیگ فوتبال، دپارتمان بین‌الملل فدراسیون و سایر کمیته‌های مربوطه را مامور کرد تا ضمن پیگیری ویژه این موضوع و بررسی دقیق کلیه جزئیات آن،گزارش نهایی پرونده را مطابق با قوانین و مقررات جاری و با قید فوریت زمانی، تهیه کنند.

بر اساس ماده ۱۱ قرارداد که در نامه باشگاه استقلال به آن اشاره شده، حسینی در صورت ترانسفر به خارج از کشور در بازده زمانی اول خرداد ۹۷ تا اول مردادماه ۹۷ می بایست مبلغ ۱۰۰ هزار دلار آمریکا برای پیشنهاد اروپایی و ۲۰۰ هزار دلار برای پیشنهاد آسیایی و پس از کسب رضایت باشگاه، پرداخت کند.

نکته مهم اینکه حسینی امروز ۳۰ مردادماه با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال خواستار اعلام شماره حساب برای واریز مبلغ ۱۰۰ هزار دلار هزینه ترانسفر خود شده است.

اینکه آیا در جریان این موضوع حق با استقلال است و یا نامه مجید حسینی که یک روز قبل از پایان مهلت ذکر شده در قرارداد به باشگاه ارسال شده، حق را به او می دهد یا خیر باید منتظر تصمیم مراجع ذیصلاخ بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین