« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴
رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا از تخلف بزرگ آبی های پایتخت در جذب الهیار صیادمنش خبر داد.
آوای رودکوف: بمب نقل و انقتالاتی استقلال تهران در تابستان جاری الهیار صیادمنش بود، ستاره تیم ملی جوانان که در رقابت های جهانی به بهترین شکل ممکن توانسته بود بدرخشد حالا عضوی جدید از خانواده بزرگ آبی های تهران محسوب می شد.

الهیار صیادمنش اما از کجا و به چه ترتیب راهی استقلال شده است؟! او در ادامه تولید نسل ستاره های گمنام کارخانه سایپا بود که توسط محید جلالی در رده های پایه زیر نظر گرفته شده بود تا علی دایی مسئولیت رشد و پیشرفت او را برعهده بگیرد؛ طبق گفته های رضا درویش که به صحت آن قابل تائید است، این ستاره ملی پوش سال هاست که با قراردادی طولانی مدت، در تیم های پایه سایپا به عنوان بازیکن رسمی شناخته می شود، اما او به یکباره و بدون اطلاع قبلی، در حالی که جز سهمیه جوانان تیم محسوب می شده است، به عنوان سهمیه بزرگسال از سوی استقلالی ها جذب شده است!

صیادمنش خود از این انتقال بسیار شادمان است! او رویای بزرگی را در سر دارد و می خواهد خیلی زود به پله های بالاتر برسد، اما عدم تجربه در این مقطع می تواند حسابی آینده را برایش به چالش بکشد چرا که او حالا هم خود و هم استقلال را خطر جدی محرومیت قرار داده است.

صیادمنش اشتباهی بزرگ را چون مهدی طارمی صورت داده است؛ مشاورین او به نظر افرادی بسیار آماتور می آیند، چرا که او متوجه فضای پرتنش فوتبال ایران نبوده و نیست؛ غیرمتعهدانه سایپا را ترک کرد، به بند های قرارداد خود بی اعتنا گونه مسیر پیوستن به استقلال را در پیش گرفت و در خانه ای پوشالی به نام سراب آرزوها قراردادش را به امضا رساند!

رضا درویش شکایت نامه خود را به کمیته تعیین وضعیت ارائه داده است، ساپیا سخت و پیگیرانه درگیر حقوق خود است که به احتمال فراوان باز هم در مراجع داخلی نتیجه ای حاصل نخواهد شد و باید از همین حالا منتظر ورود فیفا به این ماجرا باشیم؛ آیا هنوز از پرونده جنجالی مهدی طارمی درس نگرفته ایم؟!

پارس فوتبال دات کام


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: