« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
ایران
نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: «فرزندان مسئولین کشوری نباید جایی باشند که به آن کشور "دشمن" می‌گوییم، اگر فرزند ترامپ به ایران بیاید ما اور را به جرم جاسوسی دستگیر نمی‌کنیم؟
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایسنا، هدایت‌الله خادمی در شواری اداری شهرستان باغملک که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: اداره یک شهرستان نیاز به منابع انسانی، چارت، و منابع مالی دارد تا اگر مشکلی وجود دارد اصلاح شود، اما ما این را نداریم. ما انقلاب کردیم و جنگیدیم و انتظار داریم افرادی که زیردست بخشدار هستند یک دهم او فعال باشند.
 
نماینده ایذه و باغملک در مجلس افزود: ما ملتی هستیم که پیرو امام(ره) و مقام معظم رهبری هستند. فساد اقتصادی یک بیماری است که اگر جلوی آن ‌را نگیریم به همه جا می زند و اکنون این اتفاق افتاده است. این تقصیر ما است و اصلا نباید انتظار داشته باشیم آمریکا به ما کمک کند. دشمن‌ترین کشور با آمریکا کشور چین است که بدون کمک آمریکا اقتصاد آن رشد بسیاری کرده است.
 
وی اظهار کرد: ما اگر پیرو حکومت حضرت علی(ع) هستیم، فرزندان مسئولین کشوری نباید جایی باشند که به آن کشور دشمن می‌گوییم. برخی آقایان اکنون فرزندانشان اقامت آمریکا را دارند. اگر فرزند ترامپ به ایران بیاید ما او را به جرم جاسوسی دستگیر نمی‌کنیم؟



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین