« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: اگر روابط با همتای روسش به جایی نرسد، او به بدترین دشمنی تبدیل می‌شود که تا به حال رئیس جمهوری روسیه داشته است.

به گزارش ایسنا؛ رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: اگر روابط با همتای روسش به جایی نرسد، او به بدترین دشمنی تبدیل می‌شود که تا به حال رئیس جمهوری روسیه داشته است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان مصاحبه خود با شبکه خبری سی. ان. بی. سی گفت: دیدار و نشست من با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه بسیار خوب و مثبت بود. اما اگر این روابط به خوبی پیش نرود، من بدترین دشمنی می‌شوم که او داشته است.

وی همچنین به انتقاد از باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا پرداخت و گفت که وی به شدت به نفع روس‌ها کار کرده و تاکید کرد که بیشتر از هر رئیس جمهوری دیگری در قبال روس‌ها سختگیرانه رفتار کرده است.

ترامپ همچنین اظهارنظر‌ها را درباره اینکه تحت تاثیر پوتین است، رد کرد و گفت که وی از آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان خواسته تا حمایتش را از خط لوله جدیدی که گاز را از روسیه به آلمان از طریق دریای بالتیک می‌آورد، متوقف کند.

ترامپ گفت: من گفتم یک لحظه صبر کنید! ما قصد داریم از شما در برابر روسیه حفاظت کنیم و شما می‌خواهید میلیارد‌ها دلار به آن‌ها بدهید؟ این یعنی چی؟!

ترامپ به این شبکه خبری گفت: شما فکر می‌کنید که این برای روسیه جنبه مثبتی دارد؟ من درباره قطع میلیارد‌ها دلاری صحبت می‌کنم که آن‌ها می‌خواهند به روسیه بابت این خط لوله جدید انتقال گاز بدهند. این واقعا مضحک است. به هر حال این واقعا دارد اتفاق می‌افتد.

وی همچنین به منتقدانش گفت که به تحریم‌هایی که علیه روسیه وضع شده، نگاهی بیندازند و ادامه داد: به دیپلمات‌هایی بنگرید که بیرونشان کردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین