« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور اصلاح‌طلبانی که خواستار استعفای روحانی شده بودند را انسان‌های گمنام توصیف کرد.
به گزارش آوای رودکوف، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره پیشنهاد برخی چهره‌های اصلاح‌طلب برای استعفای رئیس‌جمهور به دلیل وضعیت اقتصادی کشور گفت:‌ به نظرم رسانه‌ها نباید اینگونه افراد را بزرگ و رسانه‌ای کنند.

وی افزود:‌ بزرگترین سمت آنها در کشور عنوان "فعال سیاسی" است؛ لذا نظرات شخصی خود را به جامعه سرایت ندهند. این افراد اگر این نظرات را در گروه‌های سیاسی‌ خود مطرح کنند، هم‌طیفی‌های آنها خواهند گفت که اینها نظرات شخصی است و آن را قبول ندارند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: این کشور انسا‌ن‌های بزرگی دارد، اینها گمنام و فراموش شده‌اند و با مطرح کردن اینگونه مسائل می‌خواهند بر سر زبان‌ها بیافتند.

اخیراً دو تن از چهره‌های اصلاح‌طلب از جمله سیدحسین موسویان و عبدالعلی زاده خواستار استعفای رئیس‌جمهور و برگزاری زودهنگام انتخابات شده بودند.بر همین اساس عبدالعلی‌زاده وزیر مسکن و شهرسازی دولت اصلاحات طی روزهای گذشته با بیان اینکه حسن روحانی اصلاح‌طلب نیست اما اصلاح‌طلبان از دولت او حمایت کردند، گفته بود "بهتر است دولت روحانی استعفا دهد."

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن ناطق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
این روزها بازار استیضاح و استعفا دادن مسئولان دولت رونق دارد زیرا مسئولان برای حذف استیضاح یا استعفا حاضرند مبالغ هنگفت و امتیازهای ویژه بدهند بنابراین کاسبی اصلاح طلبان از نظام اسلامی و جیب مردم است و مسئولان از کیسه خلیفه بخشیدند کی به کیه حساب و کتاب در کار نیست در حالیکه مردم اینگونه سیاست بازیها را بر سفره خودشان با تمام وجود درک کردند.
30 میلیارد دلار ارز 4200 تومنی و هزاران سکه طلا و بیش از 6000 خودرو جزو همین بخشندگی مسئولان از کیسه خلیفه است که بارش را مردم بوسیله تورم 50 درصدی پرداخت کردند.
افسوس چه فکر کردیم و چه شد وای بحال آنانکه که به اصلاح طلبان رای دادند چون جزای سختی و مشقت مردم شیعه و مومن را باید به همان سختی و مشقت پس بدهند خداوند عادل است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: