« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:
هزار و 125 نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سه‌ماهه نخست سال جاری از کمک‌های موردی این نهاد بهره‌مند شدند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه هزار و 125 نفر از مددجویان این نهاد در سه‌ماهه نخست سال جاری از خدمات موردی بهره‌مند شده‌اند گفت: در این زمینه 168 میلیون و 700 هزار تومان به مددجویان و افراد نیازمند پرداخت شد.


وی با اعلام اینکه کمیته امداد علاوه بر مددجویان تحت حمایت که مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند به سایر اقشار آسیب‌پذیر نیز بر اساس ضوابط و آئین‌نامه‌های خود در یک یا چند سرفصل خاص خدماتی ارائه می‌دهد، تصریح کرد: تأمین مایحتاج و خرید لوازم ضروری زندگی ازجمله مهم‌ترین زمینه‌های پرداخت کمک‌های موردی این نهاد به افراد نیازمند است.
محبی با اشاره به اینکه کمک‌های موردی بر اساس نیازهای مددجویان و برای برطرف کردن مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، درمانی و جهیزیه آن‌ها پرداخت می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم با پرداخت کمک‌های موردی به‌صورت بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت و افراد مستمند از بروز مشکلات و گرفتاری برای آن‌ها جلوگیری کرده و وضعیت زندگی‌شان را بهبود دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به مددجویان اشاره کرد و گفت: در این زمینه یک میلیارد و 894 میلیون تومان به 947 نفر از متقاضیان واجد شرایط در سه‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.

 مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی موجب توانمندی اقتصادی خانواده‌های مددجو و خروج تدریجی آن‌ها از چرخه حمایتی می‌شود، افزود: وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری نیازمندان از قبیل هزینه‌های درمان، ازدواج، تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری‌های مالی و کمک‌هزینه‌های تحصیلی با در نظر گرفتن شرایط و توانایی مددجویان به آن‌ها پرداخت می‌شود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین