« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
لنده
صبح امروز رئیس و اساتید دانشگاه پیام نور شهرستان لنده با نماینده بنیاد علوی دیدار و گفتگو کردند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، صبح امروز رئیس و اساتید دانشگاه پیام نور  لنده با نماینده بنیاد علوی در این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست رییس دانشگاه پیام نور لنده با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از وجود این دانشگاه و  تعداد رشته های دانشجویان ونقش فرهنگی دانشگاه در کاهش اسیب های اجتماعی خواهان تشریک مساعی همه ی نهادها و ادارات در بهبود وضعیت فیزیکی آن شد.


حمید دهقان مهمترین اولویت این دانشگاه را تکمیل پروژه نیمه تمام ساختمان فیزیکی آن اعلام نمود و خواهان مساعدت بنیاد و خیرین محترم در این خصوص شدند.

 دهقان در ادامه این نشست گفت:جهت برگزاری امتحانات پایان هرترم حدود بیست هزار ورقه کاغذ مصرف میشود که به همین خاطر دانشگاه مجبور به پرداخت هزینه های زیادی می گردد لذا چنانچه تعدادی لب تاب برای این دانشگاه تهیه شود هم می توان آزمونها را بصورت الکترونیکی برگزار کرد و هم در مصرف کاغذ صرفه جویی نمود.


در پایان این جلسه مهندس یزدانپرست نماینده بنیاد ضمن تشریح برنامه های در دست اقدام خود   قول پیگیری و مساعدت  لازم را دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین