« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
«یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد، تشکیلات نظامی رژیم صهیونیستی از روسیه درخواست کرده تا فعلا «به عنوان اقدامی موقت، نیروهای ایرانی و حزب الله تا فاصله 80 کلیومتری مرز این کشور با سوریه دور کند.» که روس ها این درخواست را رد کرده اند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد، تشکیلات نظامی رژیم صهیونیستی از روسیه درخواست کرده تا فعلا «به عنوان اقدامی موقت، نیروهای ایرانی و حزب الله تا فاصله 80 کلیومتری مرز این کشور با سوریه دور کند.» که روس ها این درخواست را رد کرده اند.
این در حالی است که ارتش و نیروهای مسلح سوریه در ادامه پیشروی های خود شهر مهم و استراتژیک درعا را به طور کامل آزاد کردند.
یدیعوت آحارونوت با اشاره به این موفقیت نوشت که نیروهای بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در آینده نزدیک به طور کامل بر بلندی های جولان نیز کنترل پیدا خواهند کرد.
به نوشته این روزنامه، «رژیم صهیونیستی رسیدن نیروهای اسد به جولان را فرصتی برای توافق می داند.»
این خبر در حالی منتشر شده است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته جاری به روسیه سفر کرد. از آغاز سال جاری میلادی این سومین بار است که نتانیاهو به روسیه می رود.
وی در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در خصوص برجام، مسئله سوریه، اوضاع خاورمیانه و اختلافات رژیم صهیونیستی با فلسطین گفت وگو کرد.
بسیاری از رسانه ها و تحلیلگران عقیده دارند که تلاش برای خارج کردن ایران از سوریه بی نتیجه خواهد بود.
هفته جاری،تارنمای «فارن پالیسی» در تحلیلی نوشت که آمریکا به همه چیزهایی که در سوریه می خواهد، نخواهد رسید و تلاش برای خارج کردن ایران از آن کشور «خیالبافی» است.
بنابه گزارش این نشریه آمریکایی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نظر دارد در نشست 16 ژوئیه (25 تیر ماه) با پوتین به توافقی در مورد سوریه دست پیدا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: