« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد ;
423 مورد کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه بااعتبار 901 میلیون تومان به زوج‌های در آستانه ازدواج تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سه‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه یکی از اقدامات مؤثر کمیته امداد در خصوص حفظ بنیان خانواده پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان است، گفت: در این زمینه 423 مورد کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه بااعتبار 901 میلیون تومان به زوج‌های در آستانه ازدواج در سال جاری پرداخت شد.


محبی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور ازدواج، کمیته امداد راه را برای ازدواج آسان مددجویان هموار کرده، افزود: در این خصوص 144 مورد جهیزیه بااعتبار 483 میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت پرداخت‌شده است.

وی به 279 مورد هدیه به داماد در سه‌ماهه نخست سال جاری اشاره و بیان کرد: در این خصوص 418 میلیون تومان هزینه شده است. 

محبی با اشاره به اینکه طرح کوثر به‌منظور تهیه لوازم ضروری زندگی و کمک‌هزینه ازدواج برای نوعروسان مددجوی کمیته امداد اجرا می‌شود، گفت: خیران و افراد نیکوکار می‌توانند با مشارکت در این طرح یاریگر کمیته امداد در زمینه کمک به ازدواج آسان مددجویان باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین