« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
به بهانه پخش گزارشی مشکوک از رسانه‌ی ملی!
اولویت برخورد قضایی با چند دختر و رسانه‌ای کردنش با آن شرایط و فضاحت از نظر نوع تولید برنامه (دکور، نور، میکس و مونتاژ، موسیقی و...) را چه کسی تعیین کرده است؟ آیا این اقدام، نشان‌دهنده نداشتن هوش رسانه‌ای متولیان دستگاه قضایی و صداوسیما است یا برعکس، سودبرندگان از این فضا، به خاطر هوش سرشارشان این‌گونه عمل می‌کنند؟!
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، انتشار ویدئوی بازجویی و اعترافات دختران رقاص، در فضای فعلی جامعه، با وجود فشارهای اقتصادی بر روی مردم و جولان مفسدان اقتصادی و وضع کسب و کار و بازار لحظه‌ای و شکننده ارز و طلا و مسکن و خودرو و... مخاطبان را دچار دوگانگی در نوع برخورد با مظاهر و مصادیق فساد توسط قوه قضاییه کرده است.

تا یکی دو روز قبل از انتشار گزارش بازجویی و اعترافات دختران اینستاگرامی، موضوع داغی که خوراک رسانه‌ها و عملیات‌روانی دشمن را تأمین می‌کرد، موضوع وضعیت آب خرمشهر و آبادان بود که با تلاش شبانه‌روزی قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه بزرگ آبرسانی غدیر، پیش از موعد مقرر تکمیل و این مشکل تا حد بسیار زیادی حل شد و دقیقاً وقتی آرامش در حال برگشت به فضای احساسی مردم و رسانه‌ها بود، آن گزارش سیاه و البته مشکوک، از رسانه‌ی ملی! پخش شد.

چند سوال:


-دستگیری این دختران یک ماه پیش انجام شده و آن گزارش هم قطعاً همان وقت تهیه شده، ولی چرا این موضوع حالا باید رسانه‌ای می‌شد؟ چه کسانی از ملتهب نگه داشتن فضای روانی جامعه و رسانه‌های اجتماعی سود می‌برند؟

-اولویت برخورد قضایی با چند دختر و رسانه‌ای کردنش با آن شرایط و فضاحت از نظر نوع تولید برنامه (دکور، نور، میکس و مونتاژ، موسیقی و...) را چه کسی تعیین کرده است؟

-آیا این اقدام، نشان‌دهنده نداشتن هوش رسانه‌ای متولیان دستگاه قضایی و صداوسیما است یا برعکس، سودبرندگان از این فضا، به خاطر هوش سرشارشان این‌گونه برنامه‌ریزی و عمل می‌کنند؟!

-آیا رسانه‌ای کردن این موضوع در حال حاضر به صلاح بود، یا اینکه این اتفاق، یک برنامه‌ریزی حساب شده برای استمرار التهاب در جامعه است؟! در پایان: این موضوع که آیا در کل، پخش این گزارش و اعترافات و ریختن آبروی آنها شرعی است یا نه، خود حدیث دیگریست!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: