« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
پایگاه خبری آوای رودکوف؛
این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که امروز سه شنبه 19 تیرماه در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که امروز سه شنبه 19 تیرماه در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.

صدور مجوز بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرستان لنده

 براساس نامه ارسالی از معاونت درمان وزرات بهداشت ومصوبه کمیسیون قانون تشخیص امور پزشکی ماده ۲۰ مورخ ۹۷/۲/۲۴ وزارت بهداشت و درمان، مجوز تأسیس بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرستان لنده را صادر نمود.

یکی از مهمترین خواسته‌های مردم شهرستان لنده  احداث بیمارستان است که این مهم تا کنون محقق نشده است.

راه اندازی رشته های کودک یاری و خیاطی در مدارس فنی و کاردانش لنده

طی سال تحصیلی جدید دو رشته کودک یاری و طراحی دوخت در مدارس الزهرا (س) و سهام  خیام این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

مدیر دبیرستان الزهرا (س)شهرستان لنده با انتشار اطلاعیه ای  از دانش آموزان علاقمند به رشته کودک یاری جهت ثبت نام دعوت بعمل آورد.

در بخشی از اطلاعیه ی مدیر دبیرستان دخترانه الزهرا (س) شهرستان لنده در خصوص آینده شغلی این رشته آمده است: فارغ التحصیلان این رشته در صورت نیاز می توانند بعنوان: مربی شیر خوارگاه،مربی مهدکودک،مربی مراکز آمادگی،مربی بهداشت مدارس،مربی کودکان استثنایی،مربی ورزش در مهدکودک، برنامه ریز رژیم غذایی مادر و کودک، بهداشت یار مادر و کودک، سرپرستی خانه های بهداشت، همکاری با تیم های پزشکی، مسئول آموزش و تنظیم خانواده، مدیر و مدرس مراکز پیش دبستانی ؛ بکار گرفته شوند.


نارضایتی رانندگان از وضعیت توزیع گاز سی ان جی در لنده

طی چند هفته اخیر توزیع گاز سی ان جی در شهرستان لنده سبب نارضایتی رانندگان دارای خودروهای دوگانه سوز شهرستان و اتلاف زمان زیادی از روز در صفوف گاز شده است.

جمعی از رانندگان شهرستان لنده طی تماس تلفنی با این پایگاه خبری ضمن اظهار نگرانی مدعی بودند در طول روز طی دو مرحله و کمتر از 5 ساعت گاز در اختیار آنها قرار می گیرد.

درخشش دانش آموزان لنده ای در مسابقات قرآن، نماز وعترت استان و کشور

سی وششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان پسر کشور در رشته های پژوهشی در مشهد مقدس برگزار شد.

 در این مسابقات که پنج نفر از دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه های برتر شدند "علی حسن زاده" از شهرستان لنده توانست در رشته انشاء نماز رتبه اول کشوری را کسب کند.

پیش از این نیز 8 نفر از دانش آموزان قرانی لنده رتبه های اول استان را کسب و به مسابقات کشوری راه یافتند این دانش آموزان قرار است یکم مردادماه جاری به محل مسابقات در تهران اعزام شوند.

اسامی این دانش آموزان: تکمیل خواهد شد.........
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
خارخشک کنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
سلام
باحضور آقای تقی پور از چرام در اداره کل و مسابقات جای تعجب داره از بقیه شهرستانها و مناطق کسی مقام بیاره بازم خدارو شکر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین