« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
در سه‌ماهه نخست سال جاری محقق شد
588 میلیون تومان برای حق بیمه زنان سرپرست خانوار شهری و مجریان طرح‌های اشتغال مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سه‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه یکی از راهکارهای مناسب این نهاد برای توانمندسازی مددجویان، بهره‌مندی آن‌ها از بیمه‌ تأمین اجتماعی است، گفت: 588 میلیون تومان برای حق بیمه مددجویان تحت حمایت در سه‌ماهه نخست سال جاری به شعب تأمین اجتماعی پرداخت شد.


وی با اشاره به اینکه کمیته امداد مددجویان خود را در دو سرفصل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد، گفت: مددجویان مشمول این طرح هزار و 563 نفر است که از این تعداد، 769 نفر زنان سرپرست خانوار و 794 نفر مجریان طرح‌های اشتغال هستند.

نظری هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی را تلاش در خصوص توانمندی و ارتقاء سطح اعتمادبه‌نفس، امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان اعلام و بیان کرد: مددجویان مشمول این طرح از مزایای ازکارافتادگی، بازنشستگی، فرانشیز درمانی و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: سال گذشته دو میلیارد تومان برای حق بیمه هزار و 589 نفر از مددجویان به تأمین اجتماعی پرداخت شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: