« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۷۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
یاداشت/منوچهر چک نژادیان
از دهه ۶۰تاکنون شاهد فدا شدن تحصیلکردگان جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ درپشت دوجریان چپ و راست یا کاندایاتوری و نمایندگی آقایان منطقیان؛ لاهوتی ؛ موحد ؛ بزرگواری و هاشمی و....می‌باشیم.
پایگاه خبری آوای رودکوف-منوچهر چک نژادیان:حضرت علی علیه السلام فرمودند:به خداوند سوگند حمل صخره های سترگ از قله های رفیع برای من از بار منت آدمیان آسان تر است.

 از دهه ۶۰تاکنون شاهد فدا شدن تحصیلکردگان جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ درپشت دوجریان چپ و راست یا کاندایاتوری و نمایندگی  آقایان منطقیان؛ لاهوتی ؛ موحد ؛  بزرگواری و هاشمی و....می‌باشیم.

و بیش از یک دهه می‌باشد که متذکر می‌شویم که گلوگاه‌های قدر چپ و راست جایی برای رشد همه نمی باشد صرفا جای رشد کسانی هست که اهل معامله وسکوت در مقابل فسادهای خواص رانتخواراین جریانهاست.

سالهاست همه شاهد این نابسامانیها و سیاسی بازیها هستیم ، اما تاکنون ندای لبیک هیچ کس یا هیچ گروهی از هیچ‌طرفی برای نجات خوداز دست این به ظاهر مدعیان حقوق عمومی اما در عمل معامله گران خانوادگی به گوشمان نرسیده است ؟؟!!

راستی مگر قران کریم نفرمود:سرنوشت  هیچ قومی تغییر نمی کند مگر اینکه خود بخواهند ؟؟پس تاکی باید به اکثریت مطلق نیروهای شایسته که هم از نظر علمی وتخصصی هم از نظر صداقت وپاکی زبانزد هستند بها داده شود؟

تا کی باید  شاهد سپردن مدیریت به ضعیفترین افراد از باند و جناح و قوم و قبیله ی آقایان: منطقیان ؛موحد ؛ لاهوتی ؛ هاشمی وبزرگواری و... ،یا استخدام فرزندان زر و زور وتزویر باشیم؟

اصلا آیا میشود زمان مشخصی را تعیین کرد که صاحب نفوذان منطقیان ؛موحد ،بزرگواری ؛ لاهوتی  و هاشمی و......  استخدام فرزندان خود ،فرزندان برادر وخواهرهایشان و در یک کلام وابستگان خانوادگی و سیاسیشان  تمام و نوبت به دیگران میرسد؟؟؟

گناه رتبه  ۱۰ ارشد نفت که در خانه بیکار است  و در انزوا بسر میبرد وبکار گیری بازنشستگان به سفارش نمایندگان مجلس به گردن کیست؟

ایا واقعا عامل به فساد کشیدن جامعه و گسترش رانتخواری همین مدعیان دروغین اصلاح واصول نبودند؟

پس چطور انتظار عمل صالح وحاکمیت شایسته سالاری از آنها دارید؟

تا کی دم از دین خدا و پیروی از قران وپیامبر (ص) بدون توجه وعمل ؟مگرآیه ی شریفه :فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْراً يَرَهُ ، وَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرّاً يَرَهُ‏   متذکر به چه گروهی می باشد؟کجا باید بر آن توجه وعمل کنیم؟

بی پرده می گویم : به مدعیان رهبری جریانهای سیاسی این حوزه انتخابیه بگوئید هر محکمه ای دوست داشتید شاکی گردند تا آنجا از اعمال آنها و منتخب آنها بگویم ..

شما بگویید همراهان ومعترضین ؛ مگر هدف انقلاب تغییر  نبود ؟پس اینها در رسیدن به این هدف چه رویکرد مثبتی داشتند ؟

آیا غیر از این هست که جناب موحد ۲۰سال مجلس بود و اکنون قحط الرجال هست وحتی دکترا وفوق لیسانسهای اطراف خود را آدم‌حساب نمی کندکه شایسته ثبت نام برای مجلس باشند تا چه رسد به حمایت ؟

حکومت رضاخان که معترضش هستیم ۱۲سال بود .مگر حکومت سلطنتی هست که یک قرن یک نفر بر گرده مردم سوار باشد و واگر ازش سوال کنی از کدام شاخص اقتصادی شهرستان محرومی چون بهمئی دفاع کردی حرفی برای گفتن نداشته باشد!!

مگر ۲۰سال بدون حمایت اقتصادی از یک منطقه یا شهر وصرفا حمایت شخصی از افراد چاپلوس وتملقگویان اطراف خودکم خیانتیست؟

آیا غیر از این هست که عالی جنابان لاهوتی ومنطقیان مدعیان اصلاحات هیچ کس را شایسته رهبری جریان در این حوزه نمی بینند ؟وهمه شاهد بودیم جناب منطقیان وقتی آقای رستاد را معرفی می نماید جناب لاهوتی برآن پشت میکند یا جناب لاهوتی وقتی آقای کامرانی را معرفی می نمایدجناب منطقیان پشت میکندوصرفا هرکس به دنبال قدرت نمایی خود واهداف ومنافع خود دیگران را به باد تمسخر گرفتند!!!

آیا غیر از این هست که جناب بزرگواری هشت سال نماینده مجلس بود صرفا ابزار دست دو الی سه نفر در هر شهرستان بود واف برکسانی که به او رای دادن هم نمی‌کرد مگر این دونفر اجازه می‌دادند ؟؟؟از خیانت مدیران دست نشانده ایشان کم سند نداریم ......

آیا غیر از این هست که اکنون آقای هاشمی همچون بزرگواری در هر شهری ابزار دست دو الی سه نفر هست وهرچه نیرو جهت کار معرفی میکند خارج از سفارش آن دویاسه نفر نیست؟؟ آن هم همان دو الی سه نفرهای تکراری همانهایی که موحد را هم محاصره کرده بودند و تمام سوء استفاده های خود را به نتیجه رسانده بودند!!

مدعیان تحصیل وشایستگی تا کی میخواهید اویزان کسانی باشید که به سفارش زر و زور وتزپیر عمل میکنند نه به سفارش خدا وقران؟

تاکی سکوت در مقابل این ظلم نابخشودنی به خود؟

تا کی میخواهید دلخوش به این باشید وپزاصلاحاتی واصولگرایی به خود بیگیرید وهیچکاره باشید وصرفا چند جلسه صوری  دعوتتان کنندتازه کلاه هم سرتان بگذارند!! اما موقع معرفی نه تنها در تو‌هیچ شایستگی دیده نمیشود بلکه هزار انگ را هم به تو‌میدان چسبانند !!

حرفها ودردها زیادند اما درد سکوت وسازش شما در کنار این دو جریانها باوجود تجربه تلخ گذشته از همه دردها ،دردناکتر می‌باشد.

بیش از این مزاحم شما نمی‌شوم فقط میدانم راهی هست که از زیر این سایه ظلم خارج شوید.

باید راه آینده را از راه این مدعیان جدا کرد باید جریان فکری جدیدی ساخت که وابستگی به این مدعیان نباشد.

باید پوسیده های پیر دو جریان را خانه نشین کرد وخودتان دست بکار شوید و جریان سازی نمائید  تازمانی که در مسیر اینها قرار دارید همین آشدهست و همین  کاسه وپذیرفته نیستید مگر شبیه خود آن ها شوید.

اگر نیت تغییر پستها جریان جدیدی دارید حتی از حضور فرزندان این مدعیان در میانتان دوری کنید ،دوری کنید ازسو استفاده کنندگان بخصوص آنهائیکه از مقدسات سو استفاده کردند تا خودوخانواده خود را صاحب نانی نمودندغافل از اینکه قیامت اولین سوال این هست که مالت را ازکجاوچگونه بدست آوردی!!

هدف انقلاب دگرگونی بود تا جریان جدیدی ساخته نشود نه جامعه از دست رانت وفساد خلاص میشود نه انقلاب به هدف خود خواهد رسید مطمئن باشید.

منوچهر چک نژادیان تیر 97

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "پایگاه خبری آوای رودکوف " است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان عزیز می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۱
اسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
تو نه همو ادمیی که من جلسه ی اصولگرایان اخراجت کردن به خاطر چرت و پرتلی که گفتی خدا و کهگیلویه نخو که بخو وتو گوش کنن
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
تا کی میخواهید دلخوش به این باشید وپزاصلاحاتی واصولگرایی به خود بیگیرید وهیچکاره باشید وصرفا چند جلسه صوری دعوتتان کنندتازه کلاه هم سرتان بگذارند!! : احتمالااین دقیقا همون بلای هست که سر خودتون اومده و..................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
واقعیت را گفتی اما واقعیت تلخ است و بعضی را بر نمی تابد نمونش همین دونفری که کامنت گذاشتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
درود برشما اقای چک نژاد .اما چ فایده ک بعضی درک این حرفا را ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
درود برشما اقای چک نژاد .اما چ فایده ک بعضی درک این حرفا را ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
آقای اسی خدا سی ساله به کهکیلویه نخواست با این نمایندگان خواص پرور شاید شما هم از همان خواص یا گوش به فرمان آنها باشی استاد چک نژاد از دست اصولگرا و اصلاحات مینالند که من و تو را به جان همدیگر انداختند و خود و لیدرهاشون دارند ثبت سفارش میکنند و استخدام بی ضابطه میکنند و به ریش بی صاحبان تعرفه نویس میخندند ای کاش در حوزه های انتخابیه چهار تا چک نژاد داشته باشیم آنچه به جایی نرسد فریاد است
آرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
بسیار بجا و منطقی....ولی کو گوش شنوا. درود برشما
اندیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
اقای چک نژاد واقعیتند ولی کی بپذیره
بینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
درودبرشماجناب چک نژاد ...جانا سخن از زبان مامی گویی
دررابطه با آقایان موحد،هاشمی...تازمانی که ما جهان سومی فکر. کنیم و بیندیشیم هیچ تغییری حاصل نمی شه..چرا؟چون ماهیت تفکر جهان سومی از تغییر هراسان است.ضمنا علاوه بر این ثروت و منابع دست هرکسی باشد دموکراسی را تحت تاثیر قرار می دهد.
آقایان لاهوتی ومنطقیان هم بر مرکبی می رانند که هیچگاه به مقصد نخواهد رسید.دلیل آن را هم هردوتاشون به خوبی می دانند.
روی سخن با شما وسایر روشنفکران است.واقعا چرا باید ترویج دهنده افکار این و اون باشیم؟؟!!تاکی تعصب؟؟کامنت های اولی نشان دهنده تعصببی است که حتی میشه گفت
تا درون استخوان هایمان نفوذ کرده است......امیدوار به تغییر درعمل واندیشه ی همه اندیشمندان
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
درود بر چک نژادیان ،
کاش همه به اندازه شما احساس مسئولیت میکردن و میدانستن که در برابر این همه بی عدالتی نباید سکوت کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
درودبرخودت وگفته هایت .ممنون که درددل خیلی هاراگفتید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: