« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
پایگاه خبری آوای رودکوف:مراسم تکریم و معارفه مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن استاد دکتر ملک نسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا،‌ دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه به اهمیت حراست و امنیت در آیات قرآنی و روایات مختلف اشاره کرد و گفت: در سایه امنیت شاهد رشد و تعالی انسان به سوی کمال خواهیم بود.

دکتر کرم جانی‌پور با اشاره به عملکرد 16 ساله مدیر سابق حراست واحد یاسوج بیان کرد: آقای جوکار به عنوان مدیر حراست خدمات ارزنده‌ای را به دانشگاه ارائه کرده و کارکنان و استادان واحد بهترین شاهد برای عملکرد وی است. با تبریک به مسعود غفاری زاده سرپرست جدید حراست استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج برای وی آرزوی موفقیت داریم.

رئیس واحد یاسوج به ارائه گزارشی از وضیت آموزشی، علمی و فرهنگی واحدهای دانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز پرداخت.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: خداوند انسان را خلق کرده و به او ماموریت داده و ابزار در اختیار او قرار داده تا تابلوی زیبای عمل خود را ترسیم کند.

حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی‌پور اظهار کرد: حراست مسئولیت بسیار مهم و پرمخاطره ای است که با آبروی انسان‌ها سروکار دارد چون انسان حرمت دارد و همانطوری که پیامبر اسلام (ص) فرمودند حرمت انسان از حرمت کعبه واجب تر است و چون حراست با آبروی افراد سروکار دارد مسئولیت بسیار خطیری است چون هم حق الناس است و هم حق الله.

شمس مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی هم با بیان ویژگی‌ها و ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن از هیچ اقدامی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده و طراحی‌هایی در چهل سالگی انقلاب دارد و در مقابله با این انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و یکی از دلایل اقدامات دشمن میزان اثرگذاری انقلاب است و تمام تبلیغات دشمن برای این است که این نظام برای دیگر ملتها نتواند الگو باشد.

شمس افزود: باید پمپاژ امید برای نسل جوانی باشیم که دشمن سعی می‌کند آنها را ناامید و مایوس از این انقلاب جلوه دهد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دشمن فشار را بر مسائل اقتصادی گذاشته و حاکم شدن عناصر نژادپرست آمریکایی و تیم‌هایی که معتقد بر براندازی این انقلاب هستند و نگاه آنها به این هست که با تشدید تحریم ها، مردم به زانو در خواهند آمد ولی مردم ما نشان دادند هرجا سختی بیشتر باشد مقاومت آنها بیشتر خواهد شد.

وی گفت: یکی از دیگر اقدامات دشمن آمریکایی کار عملیات روانی روی خانواده‌ها بوده و جوانان را را نشان گرفته و غلظت کار خود را روی این موضوع قرار داده‌اند. تنها راه ما در مقابل توطئه دشمن مقاومت است و باید با همدلی و انسجام درونی در مقابل دشمن بایستیم.

وی به نقش دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرده و گفت: دانشگاه‌های نسل جدید باید بتوانند مشکلات جامعه را حل کنند. در دانشگاه آراد هم باید مسائل را درست شناسایی و حل کنیم، بخشی از مشکلات ما در دانشگاه در مورد مسائل فرهنگی است که حوزه‌های فرهنگی و غیره به صورت ملی و منطقه‌ای باید فعالیت داشته باشند.

شمس بیان کرد: باید نقاط ضعف خود را بشناسیم و آنها را به نقطه قوت تبدیل کنیم و استفاده از خلاقیت اساتید و دانشجویان و بروز ایده های خلاق که محصول شرایط سخت و تنگناهاست و این تنگی و سختی یک نعمت است که باید آن را به فرصت تبدیل کنیم و اگر این راه‌های برون رفت را پیدا کنیم دانشگاه در چند سال آینده چه در بحث تولید علم و خلق ثروت و چه در بحث فرهنگی به یک الگو تبدیل خواهد شد.

وی گفت: دانشگاه با استفاده از حل مسائل به وسیله رساله دانشجویان و استفاده از شرکت های دانش بنیان و کارهای پژوهشی و اعتمادسازی می تواند از وابستگی به شهریه بیرون آید و با تولید علم و تبدیل به ثروت موانع و مشکلات جامعه را حل کند.

این مسئول، حراست را گوش شنوا و چشم بینای مدیریت و ارکان دانشگاه خواند و بیان کرد حراست باید تمام مسایل و مشکلات را ببیند و از همه بخش‌ها در رصد مسائل یک سر و گردن بالاتر باشد.

داراب جوکار مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج هم به ارائه گزارشی از فعالیت های خود پرداخت، سپس مسعود غفاری زاده مدیر جدید این مرکز نیز برنامه های آینده خود را اعلام کرد.

در پایان این نشست، با اهدای لوح سپاس و یک جلد قرآن کریم از زحمات و خدمات داراب جوکار به عنوان مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج قدردانی و مسعود غفاری زاده به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.

پیش از این نشست، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به همراه روسای واحدهای دانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور بر مزار دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و اهدای گل، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: