« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
در راستای تکریم مقام شهید حریم امنیت صورت گرفت؛
در راستای تکریم مقام شهید حریم امنیت مراسم یادبود شهيد«نوید حقیقت شناس» از سوی اقشار مختلف مردم درشهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،مراسم یادبود شهید «نوید حقیقت شناس» با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان لنده  در مصلی امام خمینی این شهرستان برگزار شد.

در اين مراسم که خانواده معظم شهید حقیقت شناس  و قشرهاي مختلف مردم و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی حضور داشتند، پدر شهید  در سخنانی با تشکر از حضور گرم و صمیمی همشهریان خود گفت:دلم براي فرزندان شهيدم تنگ شده است اما چاره ای نیست و اورا تقدیم خدا و امنیت میهنم کردم و امیدوارم خداوند این هدیه را از من بپذیرد.

تلاوت آیاتی از کلام روحبخش الهی ؛تلاوت زیارت عاشورا ؛مداحی و نوحه سرایی ؛سخنرانی پدر شهید و سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده از جمله برنامه های این مراسم معنوی بود.

شهید نوید حقیقت شناس در مورخه ۲۰خردادماه  در حین بدرقه متهمین ازشهرستان رامشیربه رامهرمز توسط برادر متهم شرورباهویت(م_ن) دربین راه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به علت شدت جراحات وارده  دربیمارستان امام اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: