« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
مدیر امور شعب بانک ملت مطرح کرد
20 هزار و 200 جفت کفش به ارزش 500 میلیون تومان از طرف بانک ملت استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور دستگیری از نیازمندان و حمایت از کالای ایرانی به مددجویان مناطق محروم استان اهداء شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،ضمن تقدیر و تشکر از مدیر امور شعب و کارکنان بانک ملت استان گفت: امکانات این نهاد با توجه به فضای محرومیت در استان و فقر حاکم متناسب با حجم محرومیت نیست و همه دستگاه‌های اقتصادی، بانک‌های عامل و خیران و نیکوکاران باید کمیته امداد را در راه کمک به نیازمندان یاری کنند.


وی به عملکرد بانک ملت اشاره کرد و گفت: از محل تبصره 26 بودجه، 113طرح اشتغال با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان سال گذشته به بانک ملت معرفی و همه اعتبارات جذب شد.

محبی با اشاره به اینکه از محل بند د تبصره 16 بودجه، 125 طرح با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان به بانک معرفی‌شده، افزود: در این زمینه 84 طرح اشتغال با اعتبار یک میلیارد و 668 میلیون تومان اجرا و 41 طرح با اعتبار 832 میلیون تومان باقی‌مانده است.

وی تصریح کرد: یک میلیارد و 450 میلیون تومان در سال جاری به اشتغال نیازمندان در بانک ملت اختصاص‌یافته است که خواهان همکاری بانک در زمینه پرداخت این تسهیلات به پرونده‌های معرفی‌شده هستیم.

محمدعلی نمازی، مدیر امور شعب بانک ملت کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از عملکرد کمیته امداد گفت: وظیفه اخلاقی و انسانی همه ماست که در حد امکان جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و رفع فقر در جامعه به نیازمندان کمک کنیم.

وی افزود: 20 هزار و 200 جفت کفش به ارزش 500 میلیون تومان از طرف بانک ملت استان به‌منظور دستگیری از نیازمندان و حمایت از کالای ایرانی به مددجویان مناطق محروم کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد. 

نمازی با اشاره به اینکه کمیته امداد الگویی برای سایر سازمان‌ها است، بیان کرد: دستگیری از نیازمندان تنها وظیفه کمیته امداد نیست بلکه همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید در حد توان در این زمینه همکاری کنند.

وی به پرداخت تسهیلات به نیازمندان اشاره کرد و گفت: اینکه ما بتوانیم با پرداخت وام اشتغال‌زایی تعدادی از مددجویان را توانمند کنیم مایه افتخار است و به ما انگیزه خدمت‌رسانی بیشتر می‌دهد.

مدیر امور شعب بانک ملت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: معرفی‌شدگان کمیته امداد تسهیلات را در جای خود مصرف می‌کنند و اشتغال ایجادشده این نهاد برای جامعه هدف پایدار و بدون انحراف است.

نمازی تأکید کرد: امید است با همکاری و تعامل، بتوانیم صادقانه و دلسوزانه به نیازمندان خدمت کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین