« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
مافی تشریح کرد:
عضو فراکسیون امید گفت: معتقدم شرایط موجود اصلاح‌طلبان را در انتخاب کاندیدایی از خودشان در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر تشویق می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده ریاست جمهوری کاندیدای مستقلی را معرفی می‌کنند یا مانند دو دوره گذشته بر روی کاندیدای غیر حزبی خود اجماع می‌کنند یا خیر، گفت: هنوز برای پاسخ به این سوال زود است زیرا معمولا انتخابات‌ها در کشور ما به گونه‌ای است که در همان ماه‌های پایانی تصمیم‌های اساسی و قطعی اتخاذ می‌شود.

عضو فراکسیون امید تاکید کرد: معتقدم  شرایط موجود اصلاح‌طلبان را در انتخاب کاندیدایی از خودشان  بیشتر تشویق می‌کند.

وی تصریح کرد: نمی‌توان گفت کارنامه آقای روحانی طی این دو دوره تاریک یا کاملا موفق بوده است زیرا عملیات اجرایی در کشور متفاوت از آن چیزی است که به صورت تئوری و نظری بیان می شود.

مافی اظهار کرد: در فعالیت‌های کارگذاری همیشه نقاط مثبت و منفی وجود دارد البته این موضوع طبیعی بوده و در همه جای دنیا هم به همین نحو عمل می‌شود اما مهم آن است که نقاط قوت بر ضعف‌ها بچربد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: البته هنوز دو سال از دوره ریاست جمهوری آقای روحانی باقی مانده و برای اظهارنظر زود است. امکان دارد اتفاقات و شرایطی متفاوت بوجود بیاید که نظرات را تغییر دهد./
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: