« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
در ماه مبارک رمضان امسال انجام شد
921 حامی جدید در ماه مبارک رمضان امسال برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف،فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه اجرای طرح اکرام ایتام یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است، گفت: در همین زمینه 921 حامی خیر و نیکوکار در این ماه مبارک برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت ثبت‌نام کردند.


وی با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در مجموع سرپرستی هزار و 9 نفر را در ماه رمضان امسال بر عهده گرفتند، افزود: از این تعداد 742 نفر یتیم و 267 نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت بوده‌اند.

محبی با یادآوری اینکه پنج هزار و 640 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان دارای حامی هستند، گفت:  شش هزار و 794 حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی ایتام و مشمولان طرح محسنین این نهاد را برعهده دارند .

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در حال حاضر هفت هزار نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد بدون حامی هستند.

محبی ضمن تشکر از حامیان به خاطر مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد، تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین به دفاتر کمیته امداد و یا سایت محسنین  http://mohsenin.ir/  مراجعه کنند و یا با ارسال عدد یک به سامانه 3000333374 برای حمایت از ایتام ثبت‌نام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: