« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
دهدشت
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با رضایت خانواده سه عضو مادر 26 ساله و باردار دچار مرگ مغزی اهل شهرستان کهگیلویه از توابع استان کهگیلویه وبویراحمد به بیماران نیازمند اهدا شد.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛غلامعباس سبز با اعلام این خبر گفت : سه عضو اهدایی این مادر باردار و دچار ضربه مغزی شامل 2 کلیه و کبد بوده است.

سبز ادامه داد: اعضای این بیمار تصادفی در بیمارستان امام خمینی دهدشت با حضور پزشکان متخصص از بدن او جدا و برای پیوند به شیراز ارسال شد.

وی تصریح کرد: این مادر باردار بهمراه دختر 5 ساله خود در روز 21 خرداد در سانحه رانندگی در محور چرام - دهدشت دچار ضربه مغزی شده بود.

دکتر سبز تصریح کرد: در این حادثه دلخراش همچنین فرزند 5 ساله این مادر که از ناحیه سر دچار آسیب شده بود با تلاش پزشکان متخصص و جراحان از مرگ حتمی نجات یافت.

وی ابراز داشت: با تلاش پزشکان نیز نوزاد این مادر که در نهمین ماه دوره بارداری دچار سانحه شده بود به صورت اورژانسی سزارین و نوزاد نیز به سلامت به دنیا آمد.

این ششمین مورد اهدایی عضو در سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: