« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کهگیلویه
عدل هاشمی پور در بیانیه ای از مردم و مسئولان خواست تا برای مهار آتش سوزی کوه های شهرستان بهمئی و لنده تمام توان خود را بکار ببندند.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف و بر اساس گزارش های دریافتی کوه چاهن متصل به تنگ دورق و روستاهای بنه آخوند و طلاگه که پس از دو روز آتش سوزی مهار شده بود مجددا شعله ور گردیده است.

در همین زمینه نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ضمن سپاسگزاری از تلاش شبانه روزی همه نیروهای مردمی و دولتی که در مهار این آتش سوزی زحمت کشیدند گفت: با توجه به شعله ور شدن مجدد آتش سوزی و سرعت آن و احتمال خسارت های غیرقابل جبران نیازبه بسیج تمامی امکانات است.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: از استاندار، همه نیروهای دولتی، نیروهای مردمی بویژه سپاه و بسیج و مردم شهرستان های همجوار استدعا دارم که با مدیریت و حضور هرچه سریعتر در محل حادثه و بکار بردن تمام توان خود، جنگل ها و منابع طبیعی شهرستان بهمئی را از آتش سوزی نجات دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: