« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
امروز؛
فرماندار بهمئی از تلاش برای مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی خبرداد.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛ فرماندار شهرستان بهمئی گفت:آتشمهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع سرآسیاب یوسفی سوزی مراتع و جنگل های حدفاصل شهرستان های بهمئی و لنده مشرف بر روستاهای طلاگه و بنه آخوند که از بعد از ظهر دیروز جمعه 25 خردادماه آغاز شده بود تقریبا مهار شده است.

سنایی بابیان اینکه با توجه به شدت وزش باد احتمال آتش سوزی مجدد در این منطقه وجود دارد افزود:آتش سوزی به سمت کوههای مشرف به لنده در حرکت است وهم اکنون نیروهای مردمی، آتش نشانی، و منابع طبیعی درحال مهار آتش هستند.

حکمت الله سنایی ادامه داد: با توجه به شدت آتش سوزی و جلوگیری از آتش سوزی مجدد از مدیریت ستاد بحران درخواست امدادرسانی هوایی شده است و تا دقایقی دیگر نیروهای امدادی منابع طبیعی ، آتش نشانی و مردمیِ تازه نفس برای مهارکامل آتش با بالگرد به منطقه اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در اولین فرصت نیروهای مردمی، شوراهای اسلامی،دهیاران و دستگاه‌های عضو ستاد بحران برای مهار آتش در منطقه حاضر شدند.

فرماندار شهرستان بهمئی افزود: حدود 15 هکتار از جنگلهای بلوط زاگرس واقع در منطقه به طور کامل در آتش سوخت .

شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰کیلومتری یاسوج قرار دارد .

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: