« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
در خطبه های نماز عيد سعيد فطر لنده عنوان شد:
نماز با شکوه عيد سعيد فطر صبح امروز جمعه 25 خردادماه 97 به امامت حجت الاسلام محمودي اصل در شهرستان لنده با حضور گسترده مردم برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛مردم مومن و روزه دار شهرستان لنده پس از يک ماه روزه داري و تزکيه نفس صبح امروز جمعه 25 خردادماه 97  در مصلي امام خميني  اين شهرستان در صفوف به هم پيوسته در ساعت هفت صبح  نماز عيد سعيد فطر را به امامت امام جمعه شهرستان لنده برگزار کردند.

امروز مردم اين ديار يکبار ديگر عطر معنويات را در فضاي شهر و ديارشان پراکنده کردند و پايان ماه ميهماني خداوند را با عظمت نماز عيد فطر جشن گرفتند.

حجت الاسلام محمودي اصل امام جمعه لنده در خطبه هاي نماز عيد سعيد فطر با تبريک فرارسيدن اين روز گفت: عيد فطر شکرانه يک ماه بندگي بندگان خوب خدا و جشن رستگاري رستگاران و مؤمنان است.

امام جمعه لنده با بیان اینکه :امروز هم می تواند روز مبارزه با استکبار و مستکبرین باشد و هم می تواند زمینه ساز ترویج فرهنگ انتظارو هم روز توجه به اقتصاد مردم باشد گفت:  مسئولان اجرایی برای رفع مشکلات نیازمندان جامعه با همکاری مردم بکوشند.

خطیب نماز عید سعید فطر شهرستان لنده اظهار داشت :مردم در این عید بزرگ می توانند با پرداخت زکوه فطریه بخش قابل توجهی از مشکلات نیازمندان را برطرف نمایند و دولت هم باید در زمینه رفع مشکلات اقتصادی کشور گامهای موثری بردارد.

وی افزود بهبهود مشکلات اقتصادی الزاماتی دارد از جمله حمایت از تولید و کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اما متاسفانه علیرغم تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب گام اساسی در این زمینه بردانشته نشد.

ایشان با اشاره پاسخ اخیر وزیر اقتصاد که شرایط اقتصادی جامعه و نرخ ارز را مطلوب اعلام نموده ؛ گفت: بی اطلاعی بیشتر مسولان از وضعیت موجود جامعه ناشی از قاصله های است که بین مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام محمودی اصل اظهار داشت البته ما شرایط کشور را درک می کنیم اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند برجام اروپایی هم مشکلات ما را برطرف نخواهد کرد و امیدی به بیگانگان نیست.

امام جمعه لنده در ادامه به لایحه ارائه‌شده به مجلس از طرف دولت اشاره و اظهار کرد: با اجرای دستورات FATF به‌وسیله خود تحریمی و تحریم گروه‌های مقاومت، حتی بدون اینکه مذاکره‌ای انجام دهیم، هم سپاه و صنعت موشکی خود را ضعیف می‌کنیم و هم از حمایت گروه‌های مقاومت دست برمی‌داریم.

امام جمعه لنده  با یادآوری اینکه این لایحه یک لایحه استعماری است که آینده در تاریخ مطمئناً لکه سیاه و ننگینی برای صاحبان آن خواهد بود ، خاطرنشان کرد:  این طرح دو خطر عمده برای کشور دارد : یکی اینکه در صورت اجرای آن اطلاعات اقتصادی کشور لو خواهد رفت و دوم اینکه ما در تعریف و مصادیق تروریسم با آمریکا و بسیاری از کشورها اختلاف نظر داریم و اگر این طرح تصویب شد گروههای مقاومت از جمله حزب الله و حماس آسیب خواهند دید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: