« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
در آستانه عید سعید فطر
روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان جهت پرداخت فطریه برای کمک به ایتام و نیازمندان دعوت کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن قبولی طاعات و عبادات هم استانی‌های عزیز و تبریک عید سعید فطر، از مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان و روزه‌داران گرامی برای پرداخت فطریه به این نهاد جهت دستگیری از ایتام و نیازمندان دعوت کرد.


روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به استناد قانون زکات کشور که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و همچنین مکاتبه وزارت کشور با استانداری‌ها و با توجه به این‌که دبیرخانه شورای زکات در کمیته امداد مستقر است، وظیفه جمع‌آوری زکات‌ واجب، مستحبی و فطریه بر عهده این نهاد مردمی است و سایر ادارات و سازمان‌ها و مؤسسات خیریه باید با مجوز دبیرخانه شورای زکات اقدام به جمع‌آوری نمایند که در حال حاضر کمیته امداد، بهزیستی، هلال‌احمر، سازمان زندان‌ها و خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان مجاز به جمع‌آوری فطریه هستند.

روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن آرزوی توفیق برای هم استانی‌های مؤمن و نیکوکار، از همه خیران، نیکوکاران و مردم مؤمن و خداجوی استان دعوت کرده تا زکات فطریه خود را به پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه کمیته امداد مستقر در مصلاهای نماز جمعه، محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر، مراکز نیکوکاری و مساجد سراسر استان تحویل دهند تا در اسرع وقت با نظر شوراهای زکات و بانیان همان مساجد به دست ایتام و نیازمندان واقعی همان محله‌ها رسانده شود.

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: به‌منظور جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات هم استانی‌های مؤمن و خداجو 630 پایگاه کمیته امداد تدارک دیده‌شده و 60 هزار پاکت خاص جمع‌آوری فطریه و کفاره بین هم استانی‌های مؤمن توزیع‌شده است.

یادآور می‌شود: مردم روزه‌دار و نیکوکار استان می‌توانند جهت تسهیل و دسترسی آسان‌تر، زکات فطریه و کفارات خود را با شماره‌گیری #5*5*074*8877* از طریق تلفن همراه و یا شماره‌حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری واریز نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: