« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
کهگیلویه وبویراحمد؛
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز تشدید طرح برخورد با رانندگان پرخطر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛بیت الله محمدپور با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس مصمم است که به صورت جدی و قاطعانه با خاطیان و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد کند و اجازه نخواهد داد که برخی از افراد نابهنجار، امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

وی در زمینه حرکات نمایشی و پرخطر تعداد اندک شماری از رانندگان که در برخی از شهرهای استان بویژه شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت و در ساعات پایانی شب، عنوان کرد: رانندگی پرخطر نظیر حرکات نمایشی، غیرمتعارف و مخاطره آمیز مصداق بارز عوامل سلب امنیت شهروندان بوده که منجر به خطرافتادن امنیت جانی و مالی دیگران می‌شوند

محمدپور با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه با قانون شکنان قاطعانه برخورد می‌کند، ادامه داد:  طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش، ناخوانا، فاقد پلاک و رانندگان پرخطر اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و ماموران در این راستا با تمام قدرت به مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی می‌پردازند و به طور حتم پلیس در برابر این افراد با اقتدار ایستاده و برخورد کرده و مانع از استمرار اعمال خلاف قانون آنها می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی با حمایت و همکاری دستگاه قضایی این طرح را اجرا می‌کند، بیان کرد: تاکنون برای این افراد متخلف جرایم رانندگی اعمال می‌شد که بعد از این شدت برخورد بیش از این است

وی در زمینه رانندگی اندک افرادی که در ساعات پایانی شب در شهر یاسوج اقدام به رانندگی پرخطر می‌کنند، ادامه داد: تعدادی از نوجوانان و جوانان پرشور و هیجانی بوده که متاسفانه مدیریت هیجان را یاد نگرفته‌اند و در برخی از شب‌ها و بدون توجه به پیامدهای آن مبادرت به رفتارهای پرخطر و هیجانی می‌کنند و به دنبال این هیجانات دست به اقدامات غیرعادی می‌زنند و رفتارهای پرخطری از خود نشان می‌دهند که مصداق بارز عوامل سلب امنیت شهروندان به شمار می‌رود.

محمدپور تصریح کرد: این دسته از نوجوانان و جوانان باید کنترل شده و بازدارندگی در خصوص آنها انجام شود و از خانواده‌ها می‌خواهیم در این زمینه مراقبت بیشتری در زمینه رفتار فرزندانشان داشته باشند.

وی آموزش را بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز جرم دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با قانون شکنان، بحث آموزش همگانی به منظور پیشگیری از وقوع جرم را نیز در دستور کار دارد.

محمدپور با تاکید بر اینکه بدون شک آموزش‌های پلیس به تنهایی برای کاهش جرم در جامعه کافی نیست، گفت: دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه به کمک نیروی انتظامی بیایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: