« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
آوای رودکوف گزارش می دهد:
نماینده شهرستانهای کهگیلویه ؛ بهمئی ؛چرام و لنده به منظور رفع مشکلات حوزه انتخابیه با وزرای آموزش و پرورش و نفت دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در ادامه دیدارهای عدل هاشمی پور با وزراء و مسئولان جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه امروز سه شنبه دیداری با وزیر آموزش و پرورش داشت.

در این دیدار بحث کمبود فضاهای آموزشی مطرح شد که وزیر محترم قول مساعد برای رفع این مشکل را داد.

همچنین مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جهت تجهیز درمانگاه فرهنگیان تخصیص یافت.

از دیگر دستاوردهای این دیدار تامین ۱۰ دستگاه کانکس ۶ متری و تکمیل خوابگاه شبانه چاروسا و مدرسه دم تنگ لنده بود.

و اما در دیدار نماینده کهگیلویه بزرگ با وزیر نفت صورت گرفت:

نایب رئیس کمیسیون انرژی در دیدار با وزیر نفت، راهکارهای اصولی و عملی برای برون رفت از وضعیت موجود و بهبود وضعیت صنعت نفت و پتروشیمی را بررسی نمودند.

نماینده مردم کهگیلویه در این دیدار گفت: با توجه به همجواری شهرستان بهمئی به استان خوزستان و وجود 80 حلقه چاه نفتی در این منطقه و تحصیل کرده گان متعدد جوانان این شهرستان در حوزه نفت و گاز در مقاطع عالی، پذیرش آنان در آزمون های استخدامی پیش رو حق طبیعی آنهاست.

سردار هاشمی پور اظهار داشت:امید این جوانان جویای کار به مساعدت و حسن نظر مهندس زنگنه می باشد و به عنوان خادم مردم انتظار دارم مقام عالی وزارت، همچون گذشته به مردم نجیب و ولایتمدار این منطقه نفت خیز توجه ویژه ای داشته باشد.

مهندس زنگنه در این دیدار گفت: بررسی صنعت پتروشیمی کشور در اولویت برنامه های وزارت نفت است و مشکل سهمیه بومی داوطلبان آزمون شهرستان بهمئی حل می شود.

عدل هاشمی پور ضمن تشکر از حسن توجه مهندس زنگنه، از خدمات و مساعدت های مکرر وزیر نفت به حوزه انتخابیه اش تشکر و قدردانی نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: