« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
ایران
وزیر آموزش و پرورش گفت: راه را برای دلال‌های آموزشی باز کردیم و فرصت را برای یک مشت دلال آموزشی قرار دادیم در حالی که بچه‌ها در دوره ابتدایی باید زندگی کردن را یاد بگیرند.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد عالی تشکیلاتی گسترش و ارتقای فعالیت‌های تربیت بدنی و ورزش دانش‌اندوزی دختر کشور با اولویت مدارس ابتدایی اظهار داشت: با این روش و سبک زندگی که برخی ناخواسته و تحمیلی است اگر تصحیح نکنیم، آیندگان کشور در معرض خطر جدی هستند.

وی ادامه داد: نسل امروز را نسبت به گذشته آسیب پذیر شده است و تاب آوری نسبت به نسل گذشته پایین آمده است.
بطحایی افزود: شاید به همین دلیل است که گسترش آسیب‌های اجتماعی را شاهدیم. باید باور کنیم نسل آینده با این روش در خطر است.

وی به حجم سنگین کتب درسی اشاره کرد و گفت:انبوهی از مطالب را می‌خواهیم به بچه‌ها منتقل کنیم و دیگر مجال گفتگو در کلاس وجو ندارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تلاشی را شروع کردیم که یک مقدلر سوءبرداشت و برداشت سیاسی شد. با موضاعات آموزش پرورش نباید سیاسی برخورد کرد.

وی ادامه داد:دانش آموز دوره ابتدایی باید بالا و پایین پریدن را تمرین کند. حالا به او فقط به او کتاب تست دهیم درست نیست. به همین دلیل این دانش آموز در برابر آسیب‌ها خودش را می‌بازد. بطحایی گفت: راه را برای دلال‌های آموزشی باز کردیم و فرصت را برای یک مشت دلال آموزشی قرار دادیم در حالی که بچه‌ها در دوره ابتدایی باید زندگی کردن را یاد بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین