« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۵
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
شخصیت‌ها، متنفذین و مسولان کهگیلویه و بویراحمد در قالب بیانیه های جداگانه ضمن محکوم کردن جنایات اشغالگران صهیونیست و حامیان غربی آنان، از آحاد ملت شریف ایران دعوت کردند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از جریان مقاومت اسلامی حضور پرشور داشته باشند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:همه ساله مردم در ایران در آخرین جمعه ماه رمضان به راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین می‌پردازند. در شماری از کشورهای اسلامی نظیر ترکیه، اندونزی، بحرین، لبنان، پاکستان و حتی برخی کشورهای غیر اسلامی نظیر ایالات متحده آمریکا و انگلستان نیز، تظاهراتی در بعضی از مراکز اسلامی و با حضور مسلمانان و غیر مسلمانان برگزار می‌شود.


در واقع  قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.

به دلیل اهمیت این روز، هر ساله شخصیت ها،متنفذین ؛اصناف مختلف و مسولان  از مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت می کنند که بخشی از این پیام ها در پی می آید:


*مردم با شکوه هر چه بیشتر و پرشورتر از گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: من از مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص گچساران و باشت درخواست دارم که باشکوه هر چه بیشتر در روز جهانی قدس شرکت کنند.

غلامرضا تاجگردون افزود: این روزها مسئله فلسطین اشغالی در شرایط بین المللی شرایط خاص خود را دارد.

وی بیان کرد: تحولات بین المللی بیش از آن چیزی که فکر می‌کردیم در حال رخ دادن است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا یک کار زشت و دور از اخلاق بین المللی را انجام داد.

تاجگردون عنوان کرد: انتقال سفارت آمریکا به قدس و سایر تحولات که این کشور در ارتباط با مسائل فلسطین دارد، را انجام می دهد.

وی گفت: در همین راستا یک اهتمام جدی برای فلسطین باید از سوی تمام کشورهای مسلمان انجام شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حتما ملت ایران با اعتقاد خودشان و بنا بر ارزش هایی که قانون اساسی ما به نظام جمهوری اسلامی می دهد وظیفه خود می داند که بحث روز قدس را با تعهد بیشتری به عرضه ظهور برسانند.

تاجگردون بیان کرد: مطمئنا مردم ایران اسلامی در روز قدس مانند سال‌های گذشته و بیشتر از آن حضور پر قدرتی را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: من از مردم کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص گچساران و باشت درخواست دارم که با شکوه هر چه بیشتر و پرشورتر از گذشته در روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس شرکت کنند.


*بزرگداشت این روز کمتر از پاسداری انقلاب اسلامی نیست.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت روز قدس برای دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین گفت: روز قدس روز اتحاد و همبستگی مسلمانان است در این روز مردم با اتحاد خود و راهپیمایی‌های ضد استکباری خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و آمریکا خواهند زد.

عدل هاشمی پور افزود: یقیناً مردم همپای مسئولان در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز بوم می‌افزایند.

وی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس در حالی که بحث خروج آمریکا از برجام شکل گرفته برای استقلال و آزادی و پایداری ملت ایران و دفاع از مسلمانان جهان تأثیر زیادی دارد گفت: مردم بصیر و انقلابی ایران به روز قدس هم پاسخ مثبت خواهند داد و بزرگداشت این روز کمتر از پاسداری انقلاب اسلامی نیست.


 راهپیمایی روز قدس امسال حساسیت ویژه ای دارد
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر : راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با توجه به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و سکوت مجامع بین المللی در این زمینه حساسیت ویژه ای دارد و باید پاسخی قاطع به این اقدام نابخردانه دولت آمریکا داده شود.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: راهپیمایی ملت ایران و مسلمانان جهان در روز جهانی قدس برای مبارزه با اشغالگری، ظلم و جنایت های ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین است.

این راهپیمایی مهم جمعه 18 خرداد مصادف با 23 رمضان و ساعت 11 صبح همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود که انتظار می رود مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در این راهپیمایی مهم داشته باشند.


*امروزه مصداق اتم و اکمل ظالم و ظلم رژیم صهیونیستی و نظام حاکم آمریکا و آل سعود است.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در پیامی خطاب به مردم نوشت: ماه علی است و می بایست تلاش کنیم بر سر سفره امیرالمومنین علی علیه السلام از معارف انسان ساز و حیات بخش بهرمند شویم در یکی از این معارف نورانی مولا علی می فرمائید کونوا للظالم خصما وللمظلوم عونا در مقابل ظالم در هر جای کره خاکی باشد مبارزه کنید بایستید و موضع گیری نمائید و مظلوم در هر جای کره زمین باشد یاری نمایید و حامی مظلوم باشید .

امروز در زمان ما مصداق اتم و اکمل ظالم و ظلم رژیم صهیونیستی و نظام حاکم آمریکا و آل سعود است و مصداق اتم و اکمل مظلوم ملت های به استضعاف کشیده عالم بالاخص ملت مظلوم فلسطین و بحرین و یمن است و رمز رهایی همه ملت ها از ظلم و ستم مبارزه و مقابله با رژیم صهیونیستی است و مردم متدین استان کهگیلویه و بویراحمد مثل همیشه بنا به دستور خدای متعال و قرآن کریم و عمل به سنت نبوی و عمل به سیره علی و اولاد علی علیهم السلام و برای عمل بله وصیت امام و شهیدان و برای لبیک به فرمان نائب امام زمان عج رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و با عمل به تولی و تبری بر طاعات و عبادات خودشان در این ماه مهر قبولی بزنند. و یقینا این قدم ها پیش خدای متعال ماجور خواهند بود و موجب خشنودی امام زمان عج خواهد بود.


...با اطمینان می گوییم که ای "قدس" عزیز بزودی تو را آزادخواهیم کرد.
حجت الاسلام سیدهدایت محمودی امام جمعه شهرستان لنده: روزقدس که ازابتکارات بی نظیر حضرت امام خمینی رحمه الله علیه است، توانسته یادوخاطره و مظلومیت ومقاومت مردم فلسطین را تاهمیشه جاودانه کند تاهربار این طوفان عظیم الهی باقدرتی بیشتر برای درهم کوبیدن خانه عنکبوت صهیونیستی به جلو حرکت کند.

امسال نیز روز قدس می رود تاتبدیل به حماسه ای ماندگار شود وتوطئه های دشمن را خنثی کند.

جمهوری اسلامی ایران باهدایت رهبری فرزانه وشجاع وملتی غیور و درصحنه وبا اقتدارکامل، پرچمدار مقاومت درمنطقه والگوی شایسته ای برای آزادیخواهان و حق طلبان جهان است.

امروز که جهان مات ومبهوت قدرت نظامی وفراتر از آن، قدرت نرم جمهوری اسلامی گردیده با اطمینان می گوییم که * ای قدس عزیز بزودی تو را آزادخواهیم کرد.

همانطوری که امام راحل عظیم الشان فرمودند که روز قدس روز هشدار به همه ابرقدرتهاست که دیگر اسلام تحت سیطره شما نیست، لذا به پیروی از امام راحل ومقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز در روز جهانی قدس به همراه ملت ایران وملتهای مظلوم جهان به خیابانها خواهیم آمد و فریاد*مرگ برآمریکا* ،*مرگ بر اسرائیل* و*مرگ برانگلیس* سرخواهیم داد.

لذا برای تجدیدعهد با امام راحل وشهیدان وبیعت ولبیکی دیگر با مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مدظله العالی از مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی بویژه مردم انقلابی شهرستان لنده دعوت می شود در جمعه آخرماه مبارک رمضان و روز قدس ضمن ادای تکلیف اسلامی وانسانی خود، برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات بی شمار خود ثبت کنند.16خرداد1397


*اسرائیل جریان خبیثی است که قبل از اختلاف با ملت های مسلمان­، منفور و مطرودِ اروپائیان و آمریکائیان بوده­!!
حسین علی پور فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد :اسرائیل، جدای از قوم یهود و پیشینه ی آن­، جریان خبیثی است که قبل از اختلاف با ملت های مسلمان­، منفور و مطرودِ اروپائیان و آمریکائیان بوده­!! اخراج محترمانه آنان­، با تحریکِ تجمیع یهودیان در سرزمین موعود­! و تطمیع آنان به تشکیل کشور و دولت صورت گرفت­... ۱۲۰سال است که اروپا و آمریکا با حمایت های تقسیم کار شده ی سیاسی­، اقتصادی و نظامی­، دو هدف را دنبال می کنند­:

(­یک­) جلوگیری از مهاجرت معکوس آنان به اروپا و آمریکا و تبعات اجتماعی و اقتصادی آن­!!

(­دو­) جنگ غیر مستقیم­(­نیابتی اسرائیل­) با مسلمانان که نمادش قدس شریف است­!!

امیدواریم فراتر از وظیفه مسلمانی­، هم پای آزادگان جهان­، با شرکت در راهپیمایی روز قدس­، هوشیای خود را نسبت به توسعه ظلم و استکبار نشان بدهیم­.­.­.


*روز قدس روز هم آوردی تمامی حق در برابر تمامی باطل است
ابراهیم نیک دل :روز قدس یادگار امام مستضعفین و تجلی وحدت و اراده مستضعفان و ازادی خواهان عالم ، در برابر جنایات وحشیانه ی رژیم جعلی و صهیونیستی اسرائیل به عنوان مصداق اتم استکبار ، علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

به تعبیری روز قدس روز هم آوردی تمامی حق در برابر تمامی باطل است و البته وعده الهی خلل ناپذیر است !

یقینا ملت انقلابی، ولایی و استکبار ستیز ایران ، با امعان نظر به شرایط منطقه ، نقشه های شیطان بزرگ و خیانت بعضی کشورهای ذلیل منطقه ، درخواست موکد رهبر معظم و فرزانه انقلاب مبنی بر برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس امسال را لبیک گفته و با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند کوبید.

اینجانب نیز ، ضمن اعلام انزجار خود از جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی از عموم مردم استان جهت شرکت در این راهپیمایی با شکوه دعوت مینمایم انشالله که به زودی زود شاهد ازادی قدس شریف و تحقق وعده الهی باشیم .

و من الله التوفیق
ابراهیم نیک دل دبیر شورای تبیین و بازخوانی گفتمان انقلاب امام و رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد




*به صحنه می‏آییم تا بغض ترک‏خورده فلسطین را به التیامی حماسی نشانده باشیم
اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده در پیامی کوتاه نوشت:آخرین جمعه ماه رمضان، روز پاسخ به انتظارهاست. همسایه مظلومیت، در هاله ‏ای از بی‏ سر و سامانی، به اعتراض یاران خود در این روز، دل بسته است.

روز قدس، روز تذکر قدرت اسلام به تمام مدعیان سلطه ‏جوی جهان است. فلسطین، دفتر ایام سال را به امید رسیدن به این جمعه شکوفا، ورق زده است.

تا جمعه ظهور

به صحنه می‏آییم، تا صفوف معترضان ظلم، پر رنگ‏تر شود. به صحنه می‏آییم تا باطل، بیداری اصحاب حقیقت را واضح‏تر به نظاره بنشیند.
به صحنه می‏آییم تا بغض ترک‏خورده فلسطین را به التیامی حماسی نشانده باشیم.

آری! جمعه قدس، ریشه در جمعه ظهور دارد؛ ریشه در آن ناقوس عدالت که به دستان منجی صبح، به صدا درخواهد آمد.


*مردم در راهپیمایی امسال مشت محکمی به یاوه گویی های آمریکا و استکبار جهانی خواهد زد
مظفر مجیدی فر از فعالان فرهنگی شهرستان بهمئی نیز با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس بر لزوم خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و  نوشت:جهت لبیک به فرمان معمار کبیر انقلاب و اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین دعوت بعمل می آید در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و مشت محکمی به یاوه گویی های آمریکا و استکبار جهانی بزنند.


*ملت ها قیام کنند و این جرثومه های فساد را به زباله دان ها بریزند
نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده :روز قدس، یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است؛ روز مقابله ملت هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیرآمریکا بودند. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند.

روزی است که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد. متعهدین این روز را روز قدس می دانند و عمل می کنند به آنچه باید بکنند و منافقین ـ آنهایی که با ابرقدرت ها در زیر پرده آشنایی دارند و با اسرائیل دوستی ـ در این روز بی تفاوت هستند... باید همان طور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید، تمام ملت ها قیام کنند و این جرثومه های فساد را به زباله دان ها بریزند».


*فلسطین دفتر ایام سال را به امید رسیدن به این جمعه شکوفا ،ورق زده است .
منوچهر چک نزادیان از فعالان سیاسی شهرستان بهمئی:
فلسطین ارض المسلمین جمعها
هرکس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست «پیامبر اکرم (ص)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،روز پاسخ به انتظار هاست همسایه ی مظلومت، درهاله ای از بی سروسامانی، به اعتراض یاران خود، در این روز دل بسته است .

فلسطین دفتر ایام سال را به امید رسیدن به این جمعه شکوفا ،ورق زده است .

همانطور که سالهاست پشت مظلومیت ایستاده ایم به امیدظهور،با حضور پر شور خود نشان دهیدتا ظهور منجی عالم بشریت همه جمعه ها ایستاده ایم؛ با کلمه توحید«لااله الا الله»وشعار کوبنده«الله اکبر» ،نشان دهیدایستاده ایم ؛با عصای وحدت در مقابل مارهای تفرقه افکن.پس همه با هم این جمعه به صحنه بیائید تا صف حقیقت پر رنگتر شود،به صحنه بیائید تاباطل بیداری معترضان ظلم را به نظار بنشبند،به صحنه بیائید تا بغض ترک خورده فلسطین را التیام بخشیم .

آری؛جمعه روز تذکر قدرت اسلام به تمام مدعیان سلطه جوی جهان است وریشه در ظهور دارد وریشه آن با ناقوس عدالت به دستان منجی صبح به صدا در خواهد آمد.


*با حضور در این راهپیمایی بزرگ خشم وانزجار خودرا از رژیم جعلی صهیونیستی و ایادی استکبار اعلام نمایید.
محسن رحمانی پور فعال فرهنگی شهرستان لنده :روزقدس اوج حمایت عموم مسلمان جهان خصوصا ملت فداکار و همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی جمعه اخر ماه مبارک رمضان وتجدید بیعت با امام راحل ( ره ) وجانشین برحقش مقام معظم رهبری خصوصا در برهه ای که ریس جمهور یاغی و دیوانه امریکا اقدام به انتقال سفارتش به قدس شریف نموده و بزرگترین جسارت وخیانت را به ملل اسلامی نموده است .

راهپیمایی روز قدس امسال اهمیت ویژه ای دارد و همه مسلمانان در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین وقبله اول مسلمین با حضور در این راهپیمایی بزرگ خشم وانزجار خودرا از رژیم جعلی صهیونیستی و ایادی استکبار اعلام نمایند.


*بیایید روز جمعه تازیانه های خشممان را بر گرده صهیونیسم فرود آوریم
احمد علی کریمی زاده از هنرمندان شهرستان لنده:قدس لنا / مردم مسلمان باید هم صدا با مردم فلسطین در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بایستند .پس بیایید روز جمعه تازیانه های خشممان را بر گرده صهیونیسم فرود آوریم و فریاد اتحاد سر دهیم.

بنده به همراه جمع کثیری از هنرمندان و ورزشکاران با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت های گره کرده بر دهن صهیونیسم و آمریکا خواهیم زد و با مردم قدس تجدید پیمان می کنیم.


صهیونیستها رویای ایجاد خاورمیانه بزرگ و نقشه ی شیطانی از نیل تا فرات را با خود به گور خواهند برد
خلیفه پورفتحی از عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد:ای قدس، همه آزاداندیشان جهان، مظلومیت خاموش تو را فریاد می کشند، آنان، کودکان شیرخوار تو را دیده اند که به جای آغوش گرم مادر در آغوش سرد خاک خفته اند و نیز جوانانت را که به جای حجله گاه عروسی، در حجله گاه مرگ آرمیده اند. آنان، درماندگی پدرانی را دیده اند که در کنار خویش بهترین گل های وجودشان، با گلوله قساوت دشمن پرپر شده است و مردمانی که در بند اسارت دشمن، قربانی توحش گرگ صفتان تاریخ می شوند.

بدون شک حضور یکپارچه ی امت اسلامی در سراسر جهان و به خصوص مردم مؤمن و روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب افزایش روحیه ی مبارزه و مقاومت رزمندگان فلسطینی و یاس و نا امیدی و انزوای جهانی رژیم غاصب صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت و صهیونیستها رویای ایجاد خاورمیانه بزرگ و نقشه ی شیطانی از نیل تا فرات را با خود به گور خواهند برد.

اینجانب ضمن ارج‌ نهادن به تفکرات والای امت اسلامی و به فرمایش بت شکن زمان حضرت امام خمینی ره و انسان های آزادی خواه جهان در حمایت از مظلومان، از همه آنها به خصوص مردم شریف مومن، شریف و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور مقتدرانه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کنم.




*خانواده بزرگ کمیته امداد باصلابت تر از گذشته فرمان امام ورهبر خود را لبیک گفته ودر راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد
مصیب حیدری فعال فرهنگی و مدیر روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:روز قدس روز حمایت از ارزشهای والای انسانی ورسوایی وبرملا شدن جنایات وقدرت پوشالی رژیم جعلی صهیونیست است.

رژیم غاصب،کودک کش ومنفور اسرائیل که در حقیقت زالویی ست بی خاصیت که با مکیدن خون کودکان وافراد بی دفاع هر اندازه به ظاهر بزرگتر شود به مانند بادکنک میان تهی وبه یمن وقدرت الهی به زودی متلاشی میشود .

اما در این میدان کارزار روسیاه ومنفور نوکران آنان در منطقه ،که با پوششی به ظاهر مسلمان ودر عمل سر سپرده و تازی این رژیم هستند با حمایتهای مالی خود مسلمانان را قربانی آمال نفسانی اربابانشان می کنند، یقینا به فضل وکرم الهی این خونهای پاک تک تک انان را به نتیجه اعمال نکبت بارشان که همان محو شدنشان در جنایاتشان است میرساند.

لذا خانواده بزرگ کمیته امداد در استان این ولی نعمتان انقلاب به مانند همیشه وباصلابت تر از گذشته فرمان امام ورهبر خود را لبیک گفته ودر راهپیمایی روز قدس با افتخار تمام شرکت ومشت محکمی به دهان استکبار جهانی ونوکران وایادی آنان در منطقه وجهان میزنند که یقینا هر مشت وحرکت خداجویانه تقویت روحیه استکبارستیزی وهمدلی با مسلمانان جهان بویژه ملت مظلوم فلسطین وفروپاشی ورعب ووحشت واز هم گسستگی رژیم صهیونیستی وحامیان آنان است .ان شاء الله


*روز قدس روز قیام مظلومان نود و نه درصدی علیه غارت گران یک درصدی است.
انجمن شعر و ادب شهرستان لنده :
ای کشور غرق خاک و خون، هر جایت /ای مانده میان قرنها، جا پایت
یکروز یقینا به تو بر خواهد گشت / با شوکت و شور مسجد الاقصایت

روز قدس، روز طنین فریاد مستضعفان علیه مستکبران است. روز قیام مظلومان نود و نه درصدی علیه غارت گران یک درصدی است. هفتاد سال است که فلسطین مظلوم به اشغال صهیونیست غاصب درآمده است. ملت مظلوم فلسطین هفتاد سال است که با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستاده است و شرافتمندانه برای استقلال و آزادی خود می جنگد. قدس، نخستین قبله گاه موحدان جهان است و شرارتگران جهانی با اعلام آن به عنوان پایتخت اسرائیل به اهداف پلیدشان نخواهند رسید. اگر مقاومت فلسطین شکسته شود آنگاه سیطره اسرائیل غاصب بر سرتاسر جهان اسلام شروع و روءیای از نیل تا فراتشان محقق خواهد شد. برای ملت بزرگ ایران پرچمدار عدالتخواهی و حمایت از مظلومان بودن افتخار عظیمی است. حضور ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس در حقیقت دفاع از امنیت ملی ایرانیان است زیرا اگر فلسطین مقاومت نکند، ایران در تیررس صهیونیست های جهان قرار خواهد گرفت.

حضور آگاهانه اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان بیدار و آینده ساز در راهپیمایی روز قدس، نشانگر آن است که یکسال جنگـروانی رسانه های صهیونیست برای ناامید و خانه نشین کردن ملت ایران بی نتیجه بوده و مردم شجاع و آگاه ایران در برابر تجاوزگران جهانی همچنان ایستاده و مقاومند.

اعضای انجمن شعر و ادب شهرستان لنده، دوشادوش مردم عزیز شهرستان، در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و از عموم مردم شریف شهرستان، برای حضور حداکثری در راهپیمایی دعوت به عمل می آورند./با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف شهرستان


*قریب به هفت دهه است که ملت مظلوم فلسطین در آتش ستم و جور ددمنشانه رژیم غاصب اسراییل می سوزد
فریدون فاطمی زاده فعال سیاسی و مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه :هرکس بشنود صدای مسلمانی را که فریاد می کند: مسلمانان به فریادم برسیدوبه او کمک نکند ، مسلمان نیست./حضرت محمد(ص)

اکنون قریب به هفت دهه است که ملت مظلوم فلسطین در آتش ستم و جور ددمنشانه رژیم غاصب اسراییل وحامیان استکباری اش می سوزد و روزانه کودکان وزنان بی سرپناه آماج گلوله صهیونیست های کودک کش قرار می گیرند.

متاسفانه جهان استکبار مدعی حقوق بشر و آزادی از یک سو و رژیم های ظاهرا مسلمان و بی درد منطقه که از اسلام فقط قل قل کلماتش را می دانند در مقابل این ظلم تاریخی و فجایع بشری نه تنها سکوت کرده اند بلکه تایید وحمایت می نمایند.

اکنون برماست که همچون گذشته در روزهای ضیافت الهی برای جامه عمل به سخن معمار انقلاب که قدس را مساله همیشه جهان اسلام می دانست ولبیک به ندای رهبر انقلاب حضور در راهپیمایی روز قدس" این پاره تن اسلام" را از اعمال عبادی خود بدانیم و نابودی این غده سرطانی را رقم بزنیم. به امید آن روز




*مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی در  استان کهگیلویه و بویراحمد
یاسوج از میدان هفتم تیر - خیابان  طالقانی - خیابان مسجد صاحب الزمان(عج) - مصلای امام خمینی(ره) راس ساعت 11:00 صبح
 دهدشت از مقابل فرمانداري، بلوار دکتر شريعتي، خيابان سپاه، مصلي امام خميني (ره) ساعت 11:30 دقيقه
گچساران از مسجد شهيدان تا مصلي نماز جمعه ساعت 11، ليکک از ميدان مرکز شهر به سمت مصلي نماز جمعه ساعت 11:30 دقيقه، لنده از مقابل سپاه به طرف مصلي حضرت امام خميني (ره) ساعت 11 
سی سخت از مقابل دفتر امام جمعه، ميدان الله ،مسجد جامع حضرت امام علي (‌ع) ساعت 11
 چرام از ميدان مرکزي شهر، بلوار شهيد بهشتي، خيابان شهيد مطهري، مصلي حضرت ابوطالب (ع) ساعت 11:30
 ديشموک از ميدان شهداء، خيابان آزادي، جايگاه برگزاري نماز جمعه ساعت 12
چيتاب از مسجد حضرت صاحب الزمان( عج) به سمت ميدان بسيج بعد از نماز جمعه
سرآسياب يوسفي از مقابل بخشداري، گلزار شهدا، خيابان حضرت ولي عصر(عج) ، مسجد جامع حضرت امام خميني(ره) ساعت 10
 پاتاوه از مقابل بخشداري، خيابان حضرت امام خميني(ره)، مصلي حضرت امام هادي(ع) ساعت 11
ممبي از مقابل بخشداري به سمت حوزه مقاومت بسيج حضرت سيد الشهدا(ع) ، محل تجمع مسجد صاحب الزمان(عج) ساعت 10


ادامه دارد........................
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: