« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
ایران
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بیست‌ و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی کردند.

ایشان در این سخنرانی تأکید کردند: نقشه‌ی دشمن را هم می‌شناسیم، نقشه‌ی دشمن را کاملاً می‌دانیم چیست؛ برای مردم آن نقشه را افشا می‌کنیم. البته مردم عزیز ما خودشان خیلی چیزها را می‌دانند و می‌فهمند و حس می‌کنند. امروز نقشه‌ی دشمن، «فشار اقتصادی، روانی و عملی» است. این سه هدف است. هدف هر سه نوع فشارهای دشمن هم سیطره بر کشور عزیزمان ایران است؛ همچنان‌که بر بعضی از کشورهای بدبخت و روسیاه منطقه سیطره و تسلط دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین افزودند: دشمنان این فشار را وارد می‌کنند و نتیجه‌ای که می‌خواهند از این فشار اقتصادی و تحریم بگیرند، زیر فشار قرار دادن صرفاً دستگاه حکومتی و دولتی نیست؛ می‌خواهند ملت ایران را به ستوه بیاورند تا نظام اسلامی و ملت ناچار به تسلیم در برابر زورگویی‌های آن‌ها شوند.

ایشان در ادامه تأکید کردند: فشار روانی انجام می‌دهند تا نقاط قوت جمهوری اسلامی را که برای کشور مایه‌ی اقتدار و تقویت است به‌عنوان نقاط چالش‌آفرین معرفی کنند و می‌خواهند ملت ایران را نسبت به آن‌ها دلسرد کنند.

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت که به گوشه ای از آنها اشاره می شود؛

پایگاه لبنانی النشره که به دلیل گرایش و نزدیکی خود به جریان «المستقبل» لبنان همواره سخنان مقام معظم رهبری را با سانسور بسیار زیاد منتشر می کرد، این بار برخلاف رویه سابق ضمن انتشار بخش هایی نه چندان اندک از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای، نوشت: رهبر عالی ایران تهدید کرد که در ازای هر موشکی که به ایران شلیک شود، تهران ۱۰ موشک شلیک خواهد کرد.

این پایگاه لبنانی همچنین به نقل از مقام معظم رهبری ادامه داد: پیشرفت های ایران در حوزه هسته ای مایه افتخار است.

این پایگاه همچنین به نقل از حضرت آیت الله خامنه ای نوشت: هرچند ایران در گذشته از توان موشکی چندانی برخوردار نبود، اما امروز قدرت موشکی اول در سطح منطقه را در اختیار دارد.

از سوی دیگر، شبکه المیادین نیز به صورت گسترده به پوشش سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.

این شبکه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به نقل از ایشان نوشت: ملت ایران قبول نخواهد کرد که از یک سوی مورد تحریم قدرت های بیگانه قرار گیرد و از سوی دیگر فعالیت های هسته ای تهران متوقف شود.

شبکه المیادین همچنین اعلام کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم مشارکت گسترده در روز جهانی قدس در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تأکید کردند.

شبکه المنار نیز همچون المیادین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد پوشش گسترده قرار داد. این شبکه اعلام کرد که آیت الله خامنه ای جوانان را به عدم ترس و وحشت از قدرت های بیگانه فراخواندند.

این شبکه به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: دشمن به دنبال آن است تا جمهوری اسلامی ایران از مواضع خود در قبال مسائل مختلف منطقه ای، موشکی و ... عقب بنشیند درحالی که چنین انتظاری پذیرفتنی نیست و در نهایت چنین موضعی اتخاذ نخواهد شد.

این در حالی است که شبکه روسیا الیوم نیز بخش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد پوشش قرار داد. این شبکه به بخش هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مواضع جمهوری اسلامی در قبال مسأله هسته ای اشاره کرد.

شبکه روسیا الیوم همچنین بخش هایی از سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص مسائل موشکی و منطقه ای را تحت پوشش قرار داد و به نقل از ایشان نوشت: در بحث موشکی، ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: