« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸
ورزشی
برگزاری نخستین بازیهای بومی محلی در دهستان قیام و بازدید امام جمعه و شهردارلنده از مسابقات ورزشی شهرستان از مهمترین عناوین خبری ورزشی شهرستان هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،برگزاری نخستین بازیهای بومی محلی در دهستان قیام و بازدید امام جمعه  و شهردارلنده از مسابقات ورزشی شهرستان از مهمترین عناوین خبری ورزشی شهرستان هستند.

برگزاری نخستین بازیهای بومی محلی در دهستان قیام

 مسئول امور ورزش دهستان قیام گفت: این بازیها برای اولین بار در دهستان قیام به صورت المپیادی و همراه با ورزشهای فدراسیونی در قالب یک المپیاد برگذار شد،

رحیم تقی زاده افزود : تعداد افراد شرکت کننده ۴۰ نفر در قالب ۲۰ تیم،ورزش های دوششه (کوس),کلکله برد،چوکلی،الختر، فوتبال گل کوچک( پنالتی),دارت ،در تاریخ پنج شنبه و جمعه ،۱۰ و ۱۱ خرداد در روستای قیام برگزار شد و به تیم های برتر هر رشته و سه تیم برتر المپیاد( مجموع امتیازات در همه مسابقات ) جوایزی همراه با لوح تقدیر مسابقات،اهدا شد، این مسابقات با هماهنگی اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش روستایی و عشایری، بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی روستای قیام برگزار شد.

بازدید امام جمعه  و شهردارلنده از مسابقات ورزشی شهرستان

امام جمعه ؛ شهردار و جمعی از مسولان شهر لنده  شنبه شب دوازدهم خرداد از مسابقات ورزشی شهرستان که به مناسبت ماه مبارک رمضان در حال پیگیری هست بازدید کردند.

در این بازدید فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده ، مشهدی زاده شهردار ، آیت الله علیار پور رئیس هیئت روستایی عشایری ، سلمان شهبازی مدیر مدرسه فوتبال ستارگان لنده، محمدی مشاور فرماندار در امور جوانان و بقیه همکاران اداره ورزش و جوانان ، امام جمعه را همراهی و از تمرینات بانوان در سالن رزمی ، تمرینات هیئت کشتی و مسابقات فوتسال جام رمضان، دیدار کردند.

فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در این دیدار ضمن ارائه پاره ای از اقدامات انجام شده ابراز داشتند که کارهای خوبی برای ورزش شهرستان انجام شده و سال 97 برای ورزش شهرستان سال خوبی خواهد بود.

گزارش/پیروز درخواه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: