« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
صبح امروز:
آئین تشییع و تدفین پیکر شادروان دکتر محمود شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استاد دانشگاه صنعتی اصفهان، صبح امروز و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛این مراسم با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاونان ایشان، دکتر مسعود برومند معاون پژوهش وفناوری  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رؤسای دانشگاه ها، هیأت رئیسه و اعضای علمی دانشگاه ها و خیل کثیری از فرهیختگان و دانشگاهیان برگزار شد.

پیکر شادروان دکتر محمود شیخ زین الدین با تشییع بر دستان بستگان، همکاران، دانشگاهیان و فرهیختگان از محل منزل آن مرحوم واقع درکوی استادان دانشگاه صنعتی اصفهان، به سمت مسجد فاطمه الزهرا(س) این دانشگاه مشایعت، و پس از ایراد سخنانی از سوی حجت الاسلام والمسلیمن رهبر عضو هیأت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان پیرامون شخصیت ارزشمند آن استاد فرهیخته، به منظور تدفین به آرامستان باغ رضوان منتقل و درنهایت، درقطعه نام آوران این آرامستان به منزلگاه ابدی خویش رهنمون شد.

شادروان دکتر محمود شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استاد دانشگاه صنعتی اصفهان صبح روز شنبه 12 خردادماه بر اثر عارضه قلبی به دیدار حق شتافت.

مراسم سومین روز درگذشت آن استاد فرهیخته از سوی خانواده آن مرحوم و نیز دانشگاه صنعتی اصفهان، فردا دوشنبه 14 خردادماه و مقارن با ایام حُزن و شهادت مولای متقیان امیرالمؤمنین(ع) ازساعت 9:30 الی 11:30 صبح در مسجد سید اصفهان برگزار می گردد.

همچنین مراسم هفتمین روز درگذشت دانشمند سختکوش واندیشمند فرزانه، شادروان دکتر محمود شیخ زین الدین شنبه مورخ 19 خردادماه از ساعت 10 الی 12صبح در مسجد فاطمه الزهرا(س) دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت این ضایعه جبران ناپذیر، از عموم فرهیختگان، دانشگاهیان و علاقه مندان به آن مرحوم به ویژه جامعه علمی و دانشگاهی کشور دعوت نمود تا به منظور پاسداشت خدمات ارزنده آن فقید سعید، در این دو مراسم شرکت نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: