« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی و کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان کهگیلویه وبویراحمد از توسعه فعالیت های قرآنی استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، دکتر رضا دهبانی پور در آئین تجلیل از فعالان عرصه قرآن و عترت و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان  که با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد گفت: فعالیت های قرآنی کهگیلویه وبویراحمد به نسبت گذشته شتاب بهتری گرفتند و برنامه های قرآنی در سراسر استان فعال می باشند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد  با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های قرآنی استان را هم اکنون شاهد هستیم گفت: هفته قرآن و عترت و جشن رمضان برنامه های متعدد قرآنی را رادر استان ایجاد کردند.

وی افزود: نمایشگاه علوم قرآنی هشتم خرداد در شهر یاسوج گشایش یافت و در مدت چند روز برگزاری، مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استقبال خوب مردم از این دوره نمایشگاه در ماه مبارک رمضان گفت: در این نمایشگاه، جدیدترین کتب و نرم‌افزارهای قرآنی با تخفیف ٥٠ و ٧٠ درصدی در اختیار علاقمندان و بازدید کنندگان از این نمایشگاه قرار گرفت.

وی بیان کرد: نشست‌های تخصصی قرآن و عترت، کارگاه خوشنویسی، ایستگاه قرآن بخوان، ایستگاه نقاشی کودک، محافل انس با قرآن، دوره‌های تفسیر قرآن و مسابقات رادیویی قرآنی از دیگر برنامه‌های نمایشگاه علوم قرآنی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

این مسؤول به اختصاص ٤٠ میلیون تومان یارانه(بن خرید) به نمایشگاه علوم قرآنی شهر یاسوج خبر داد و افزود: ٨٠٠ عنوان کتاب در قالب ١٥ غرفه در این نمایشگاه وجود دارد و ناشران از استان‌های قم و تهران انتشارات خود را عرضه کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: