« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
پرویز سروری:
امروز عمده مشکل ما این است که مسئولان گوشی برای شنیدن ندارند و تنها زبانی برای گفتن دارند ،اگر همه مسئولان قوا شیوه مقام معظم رهبری را اتخاذ کنند و در نشست های بدون سانسور اجازه دهند که جامعه و مردم مشکلات خود را بی پرده بیان کنند بسیاری از آفت ها رفع خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری در نفی غرب گرایی و لیبرالیسم و تاکیدایشان بر لزوم انقلابی بودن در کشور اظهار کرد: امروز عمده مشکل ما این است که مسئولان گوشی برای شنیدن ندارند و تنها زبانی برای گفتن دارند ،اگر همه مسئولان قوا شیوه مقام معظم رهبری را اتخاذ کنند و در نشست های بدون سانسور اجازه دهند که جامعه و مردم مشکلات خود را بی پرده بیان کنند بسیاری از آفت ها رفع خواهد شد.

وی افزود: به نظر میرسد که رهبر انقلاب تا حدودی از مسئولان کشور قطع امید کرده اند و به همین دلیل مباحثی مانند آتش به اختیار و لشگر جوانان مومن و انقلابی را با جوانان مطرح می کنند و به شکلی بر بسیاری از مطالبات آنها صحه میگذارند لذا این امر بیانگر آن است که امروز متاسفانه واگرایی از آرمانهای انقلاب شکل گرفته است و رهبری برای آن که این آرمانهای پر ارزش به جایگاه خود بازگردد و به عنوان ارزش های مسلم انقلاب همچنان مطرح باشد از جوانان می خواهند که آنها مطالبه گر این آرمانها باشند و به صورت لشگرهای مومن و انقلابی در این راستا عمل کنند و بدیهی است که این امر هشدار جسارت مطرح می شود.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از دستگاههای نظام در جایگاه خود عمل نمی کنند و به شکلی به واگرایی ارزشها دچار شده اند و چشم به چشم اندازی غیر از انقلاب اسلامی دوخته اند،لذا ظرفیت های مومن و انقلابی کشور باید مطالبه گر و شفاف در عرصه حضور پیدا کنند و اجازه ندهند آرمانهای انقلاب از مسیر خود خارج شود.

سروری با اشاره به ضررهای انقلابی نماندن در بخش های سیاسی،اقتصادی و فرهنگی خاطر نشان کرد: انقلابی نماندن کشور به معنای عقب نشینی و ارتجاع و وضعیتی است که ما پیش از پیروزی انقلاب دچار آن بودیم. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ انقلابی کسی است که مبتنی بر عقلانیت، مطالبه و عقبه بسیار محکم که مبانی روشنی دارد حرکت می کند لذا انقلابی گری حرکتی است که بر اساس مدیریت جهادی و مبانی اتقلاب باید صورت بگیرد.

وی ادامه داد:اگر شاخصه های انقلابی بودن را تعریف نکنیم ممکن است که با تندروی، افراطی گرایی و رادیکال محوری اشتباه گرفته شود و طبیعتا در این صورت حرکتی مبتنی بر آرمان انقلاب نخواهد بود، در هر صورت عدول و خروج از ارمانهای انقلاب ما را به جایگاه های پیش از انقلاب که کشوری غیر موثری در منطقه، جهان و حتی داخل کشور بودیم بازمی گرداند.

سروری با اشاره به سرنوشت کسانی که از از قطار انقلاب پیاده شده اند افزود: معتقدم که جریاناتی مانند سازمان مجاهدین خلق و افردای مانند تاجزاده از ابتدا نیز انقلابی نبودند بلکه انقلابی نما بودند و به همین دلیل در برهه ای از زمان دچار افراط و اکنون دچار تفریط شده اند. بنده بسیاری از آقایان را می شناسم که در ان زمان بسیار جلوتر از امام خمینی (ره)حرکت می کردند و رفتارهای بسیار خشنی را با مخالفان انقلاب داشتند و بدیهی است که هم آن حرکت غیر انقلاب بود و هم رفتاری که امروز از خود بروز می دهند.

دبیر کل جمعیت رهپویان تصریح کرد:افراد افراطی از شاغول انقلاب که ولایت است فاصله می گیرند و طبیعتا یا جلوتر از امام مسلمین حرکت می کنند یا عقب تر از آن. به همین دلیل معتقدم که اشکال عمده این آقایان و جریان هایی که واپسگرایانه رفتار می کنند در این است که شاغول انقلاب را رها کرده اند و خود را میزان انقلاب می دانند. نتیجه این خواهد بود که با تحلیل های غلط و محاسبات غلط دچار انحراف شده اند و باعث شده تا از قطار انقلاب پیاده شوند و به نوعی دایه دار اموری می شوند که تا دیروز با آن مخالف بودند.

منبع/جهان نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: