« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع)
هم‌زمان با شب ولادت امام حسن مجتی(ع) مراسم ضیافت افطاری دانش آموزان ایتام و نیازمندان مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای یاسوج به میهمانی استاندار برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است که همه مسئولان در کنار فقرا قرار بگیرند و همه ما با کمک‌های خود کمیته امداد را در جهت فراهم کردن بستر رشد اقتصادی و علمی و فرهنگی نیازمندان یاری کنیم.


وی خطاب به دانش آموزان مجتمع گفت: شما دانش آموزان مدیران و آینده‌سازان کشور هستید از شما می‌خواهم قدر این نعمت را که جمهوری اسلامی برای عزت و سربلندی و رشد شما قرار داده بدانید و تلاش علمی داشته باشید و هم در تربیت دینی، فرهنگی و علمی افتخاری برای این سرزمین باشد.

فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران در اطعام نیازمندان، گفت: برپایی سفره‌های افطاری برای ایتام و نیازمندان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان به‌خصوص در هفته اکرام ایتام است.

وی با اشاره به اینکه در شب میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع)اولین شب از هفته اکرام ایتام 80 دانش‌آموز ایتام و نیازمند مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای یاسوج میهمان استاندار بودند، افزود: هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از ولادت امام حسن مجتبی (ع) تا سالروز شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) نام‌گذاری شده است که نیکوکاران در این هفته می‌توانند با برپایی سفره‌های اطعام و یا اهداء سبدهای غذایی نیازمندان کمیته امداد را یاری کنند.

محبی بابیان اینکه 860 میلیون تومان در سال گذشته برای اطعام و افطاری نیازمندان با مشارکت خیران هزینه شد، یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص در ماه مبارک رمضان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ بانک صادرات واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد:  ارسال عدد یک و دو به سامانه 3000333374 را برای حامی یابی و افطاری و اهداء نذورات و شماره‌گیری #074*8877* از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد است. 

این گزارش تکمیل می شود
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
هرجه سیل ایکنم کارمندان یتیم ونیازمندن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: