« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
یاسوج
جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای برنامه ریزی و عملیاتی کردن طرح پایلوت اقتصادی شهرستان لنده با حضور معاون عمرانی استانداری و نماینده بنیاد علوی کشور در استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: این طرح مورد تاکید مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و دولت است و احمدی استاندار با جدیت پیگیر امور می باشد و همه دستگاه های اجرایی استان نسبت به وظایفی که دارند با  اراده و انگیزه، امکانات و تجهیزات لازم پای کار هستند.

عزیز فیلی، اجرای زیرساخت ها از جمله راه، تامین و تخصیص آب  شرب و کشاورزی، برق رسانی، اجرای طرح های هادی، فضاهای آموزشی، طرح ناحیه صنعتی و تامین گاز را از برنامه های مورد اجرا در شهرستان لنده بیان کرد و به دستگاه های مربوطه خواست تا آخرین وضعیت برنامه های خود در این طرح را اعلام کنند.

وی به تسریع در استقرار نمایندگی دستگاه های اجرایی که در شهرستان مستقر نشده اند، برنامه های آموزشی فنی و حرفه ای، مستند سازی و صدور سند واحدهای مسکونی تاکید کرد.

معاون امور عمرانی، استفاده اقتصادی از منابع جنگلی بدون آسسب رسانی به آنها، کشت گیاهان دارویی، ایجاد طرح های فرآوری محصولات مختلف، اختصاص تسهیلات با بهره شش درصد برای رونق تولید و اشتغال توسط بانک های عامل را از جمله برنامه ها در این طرح نام برد.  

فیلی به اختصاص بودجه و اعتبارات شهرستان لنده تاکید کرد و افزود: نباید با این نگاه که این شهرستان مورد توجه بنیاد علوی قرار گرفته از سهمیه بودجه ای و تسهیلاتی آن کاسته شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر اختصاص بودجه استانی، دستگاه های اجرایی استان با تمام توان بنیاد را برای پیشبرد اهداف وتحقق این طرح ویژه یاری کنند.

وی یادآور شد: برای تسریع در روند طرح، مدیران مربوطه استان بعد از ماه مبارک رمضان از قلعه گنج کرمان که یکی از این مناطق به عنوان پایلوت در کشور بوده، دیدن خواهند کرد تا از تجربیات و موفقیت این طرح استفاده کنند.

نماینده بنیاد علوی کشور در اجرای طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی شهرستان لنده هم گفت: طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی شهرستان لنده که دومین طرح بعد از قلعه گنج کرمان است با مدیریت این بنیاد اجرا می شود.

یزدان پرست افزود: مسئله اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری و موضوع محرومیت زدائی از برنامه ها و اهداف اصلی بنیاد علوی است وانتخاب شهرستان لنده به عنوان پایلوت گامی مهم برای توسعه این شهرستان در جهت محرومیت زدایی و رفع مشکلات است.

وی تصریح کرد: دستور رئیس جمهوری است تا ۳۱ شهرستان در کشور به عنوان طرح پایلوت اقتصادی قرار بگیرند که شهرستان بهمئی استان کهگیلویه وبویراحمد یکی دیگر از این شهرستان ها است.

پزدان پرست ابراز داشت: زمان اجرای طرح نمونه اقتصاد مقاومتی لنده چهار سال است اما چون تعداد روستاها در این شهرستان زیاد نیست تلاش براین است تا سه ساله به اتمام برسد.

در این نشست مدیران دستگاه های اجرایی استان برنامه های خود را در این شهرستان اعلام کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: