« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه بویراحمد مطرح کرد:
نشست هماهنگی جهت ساخت مسکن مددجویی در مناطق محروم با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، و نمایندگان سپاه پاسداران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه 18 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم با ضریب محرومیت بالا هستند، گفت: 800 واحد مسکونی روستایی با اعتبار 28 میلیارد تومان برای مددجویان مناطق محروم با مشارکت این نهاد، سپاه پاسداران و بنیاد برکت ساخته می‌شود.


وی با بیان اینکه از تمامی دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم که همکاری لازم را با کمیته امداد در خصوص صدور رایگان پروانه‌های ساختمانی و انشعابات آب، برق و گاز داشته باشند، افزود: از استانداری تقاضا داریم که در خصوص کمک به ساخت واحدهای مسکونی ذکرشده برای مددجویان مناطق محروم سهمیه‌ای برای دستگاه‌های اقتصادی مشخص کند تا ما را در این امر یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در اولین قدم لیست 800 نفر از مددجویان ساکن در مناطق محروم آماده‌شده و در اختیار سپاه پاسداران قرارگرفته است که از مهم‌ترین شرایط این مددجویان داشتن زمین و یا منزل مسکونی قدیمی برای بازسازی است.

سرهنگ داریوش مثنوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بر عزم سپاه برای ساخت مسکن مددجویی مناطق محروم تأکید کرد و گفت: سرعت انجام کار و زمان خیلی مهم است که باید تا پایان سال این پروژه به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران همان‌طور که در سایر کارهای نظام و انقلاب سهیم بوده گفت: تلاش می‌کنیم با روحیه جهادی ساخت مسکن‌های مددجویی را به نحو احسن انجام دهیم، و از تمامی ظرفیت‌ها در این خصوص استفاده خواهیم کرد. 

عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری در پایان این نشست بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه ساخت مسکن نیازمندان تأکید کرد و گفت: هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی استان جهت هرگونه همکاری با کمیته امداد انجام می‌گیرد.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: